Celem Konferencji GIT: KIDS 2014 będzie wskazanie możliwych trendów rynkowych właśnie na rynku dziecięcej cyfrowej rozrywki. Jakiego typu aplikacje mają przyszłość? Czy wykorzystywanie znanych marek i tworzenie gier w ich oparciu ma sens?
Czy przetwarzanie klasycznych gier planszowych na tabletowe to dobry pomysł? Czy jest jeszcze na rynku miejsce dla gier typu AAA dla dzieci? Jak tworzyć gry dla młodszych i starszych? To tylko garść pytań, które zadajemy sobie tworząc program Game Industry Trends: KIDS 2014.
Uczestnicy:
- Miłośnicy i twórcy gier;
- Przedstawiciele dziecięcej branży cyfrowej rozrywki;
- Właściciele i udziałowcy firm z szeroko pojętego segmentu interaktywnej rozrywki;
- Kadra zarządzająca sklepów i innych podmiotów sprzedających przez Internet;
- Firmy płatnościowe umożliwiające granie lub zakup wirtualnych dóbr;
- Agencje reklamowe specjalizujące się w interaktywnej rozrywce;
- Marketerzy z firm i organizacji o profilu związanym z biznesem rozrywkowym;
- Przedstawiciele venture capitals;
- Kadra zarządzająca firm socialmedia, eCommerce i mobile;
- Osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji;
- Pracownicy portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw;
- Osoby chcące wiedzieć więcej na temat rynku interaktywnej rozrywki i jego wykorzystania biznesowego;
- Twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy;