Łódź Jungle Web 2014 to już trzecia edycja wydarzenia, która przyciąga entuzjastów marketingu internetowego z całej Polski! Od początku staramy się, by była to konferencja przede wszystkim z niecodzienną atmosferą, ale zbudowana na profesjonalnych standardach, nie tylko dla studentów, ale również ludzi z branży interaktywnej.
Poruszana tematyka: od bardziej technicznych zagadnień dotyczących Internetu i nowych technologii, po tematykę, która ucieszy każdego wielbiciela słowa pisanego. Każda osoba, która podejmie decyzję spędzenia tych dwóch dni razem z nami z pewnością znajdzie coś dla siebie.
W tym roku chcieliśmy nieco ustrukturyzować szeroką tematykę marketingu interaktywnego, którą się zajmujemy i staraliśmy się dobierać gości i firmy względem kilku bloków tematycznych. Dlatego też w tej edycji będziecie mogli poznać najgłębsze zakamarki trendów, które obserwujemy na co dzień. Social Media, Mobile, budowanie marki w Internecie, e-commerce, content marketing, monitoring sieci, ePR i wiele innych. To działania, o których można mówić i słuchać wiele, a i tak co chwile okazuje się, że dowiadujemy się czegoś nowego. Takie właśnie są nowe media i nowy marketing – fascynujący i zmienny, a przede wszystkim ewoluujący i idący z duchem czasu.