Marketing Meeting #8

Dodane:

Udostępnij:

MKCommunications wraz z agencją IMAGINE oraz PWSFTVIT w Łodzi, mBank Polska oraz YLIVE zapraszają do dyskusji o nowych mediach, komunikacji i PR w internecie.

Prelegentami ósmego spotkania będą:

1. Dr Anna Maria Zarychta – Adiunkt na Wydziale Operatorskim i Realizacji TV PWSFTviT w Łodzi, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Filologiczny); prowadzi zajęcia m.in. z literatury powszechnej, komunikacji społecznej, teorii kultury wizualnej oraz teorii mediów; od 2009 kierownik Wydawnictwa PWSFTviT, redaktorka licznych prac naukowych i artystycznych; autorka tekstów z teorii literatury i mediów. Współpracuje m.in. z czasopismem „Images”. Z tematem: „Fotografia, glamour i reklama”

2. Izabela Kwiatkowska – od 2010 roku zawodowo związana z social media mBanku. Odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii social media dla mBanku oraz za codzienne prowadzenie kanałów takich jak Facebook, Twitter, Google+, Instagram, za które mBank otrzymał nagrodę Złoty Bankier 2013 w kategorii najlepszy bank w social media. Z wykształcenia animator kultury, hobbystycznie dziennikarz radiowy, od wielu lat zafascynowana kulturą Islandii. Z tematem: „Praca u podstaw, czyli co warto wiedzieć o kliencie i obsłudze w social media.”

3. Hubert Walkowicz – marketer pracujący w branży interaktywnej, strateg z zamiłowania, obserwator rynku reklamowego. W marketingu od 2008 roku, a od 2011 roku zawodowo w reklamie. Twórca Łódź Jungle Web. Doświadczenie zbierał w takich agencjach jak: Digital One (Pepsi), Red8 Digital (Porsche, Axe, Ferrero) oraz Kamikaze (L’Oreal Men Expert, UM Łodzi). Szkoleniowiec, wykładowca, czasami dzieli się przemyśleniami na webbrand.pl. Kibic Manchesteru United, fan książek, Łodzi, gór i zdrowego rozsądku. Buntownik z natury. Obecnie uruchamia autorski projekt reklamowy pod nazwą @YLIVE.

Z tematem: „Śmierć agencjom, czyli generacja Y wchodzi na rynek pracy!”

Marketing Meeting to cykl spotkań poświęcony szeroko pojętym działaniom marketingowych w nowych mediach ze szczególnym naciskiem na Internet. Spotkania mają charakter otwarty, a na każde zapraszani są – w roli prelegentów – specjaliści z branży intreactive. Ideą spotkań z jest poszerzanie wiedzy (dwie merytoryczne prezentacje), ale również nawiązywanie ciekawych i wartościowych znajomości (networking przy soku, piwie, itp).

Pomysłodawcami i organizatorami cyklu Marketing Meeting są agencja MK Communications oraz agencja interaktywna IMAGINE.