Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w jak najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.
Podczas dwudniowego spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.
W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku. Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych, czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN, Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Artur Kurasiński, współtwórca MUSE, mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu, Michał Sadowski (Brand24.pl), Barbara Stawarz (Content King), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group.
Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny. Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową i sprzedażą w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności. W osiągnięciu tego celu ma pomóc merytoryka, którą tworzą eksperci-praktycy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji.
Więcej inspiracji z pogranicza marketingu i sprzedaży na bieżąco pojawia się na: www.facebook.com/marketingprogress
Opłata konferencyjna:
499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 marca
699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 27 maja