Nowy klient – od relacji do wartości. Warsztaty strategiczne Akademii questusa

Dodane:

Udostępnij:

Akademia questusa zaprasza na 14 edycje warsztatów strategicznych. Tym razem będziemy mówić o nowym kliencie. Poruszymy m.in. tematykę trendów konsumenckich, design thinking. Powiemy o zmieniającym się kliencie naszych czasów i konsumencie przyszłości.


Uczestników inspirować będą:

  • prof. Dariusz Doliński (SWPS) – Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym
  • Janusz Kamieński (Executive-Conversation) – Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości
  • Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) – Design thinking w procesie tworzenia wartości
  • Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) – Konsument przyszłości
  • Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) – Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
  • Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) – Trendy konsumenckie
  • Sergiusz Sawin (Innovatika) – Case competition: Blue ocean strategy
  • Rafał Janek (Universal McCann) – Zmieniający się klient naszych czasów

Pobierz materiał informacyjny tutaj.

Jednym z elementów spotkania będzie również konkurs – Idee, Innowacje, Inspiracje. Jeśli dysponujecie świeżym, nowatorskim pomysłem biznesowym, pokażcie go uczestnikom Akademii! Zapraszamy do zapoznania się z warunkami udziału.