Roadshow e-commerce w praktyce

Dodane:

Udostępnij:

Piąta edycja bezpłatnych konferencji Akademii Unity rusza 26 maja. Dzień po dniu eksperci e-handlu odwiedzą 4 miasta – Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę, by wgryźć się w tematykę sprzedaży internetowej. To ostatnia szansa, aby przygotować się do zmian, jakie przyniesie nowa dyrektywa unijna o e-handlu.

13 czerwca 2014 zmienia się rzeczywistość polskiego e-sprzedawcy. W krajach UE w życie wchodzi jednolite prawo dotyczące handlu w internecie. Właściciele sklepów online będą musieli zmierzyć się z nowymi obowiązkami. Całość regulacji ma sprawić, że przekaz informacji ze strony sprzedającego będzie jasny, głównie w kontekście określania dokładnych warunków zwrotu, reklamacji czy wymiany towaru.

– Chcemy dać uczestnikom szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zmianami, jakie przynosi dyrektywa. Ponadto, jak zwykle w czasie roadshow będziemy rozmawiać o trendach i narzędziach, które skutecznie pomagają w budowaniu przewagi w e-handlu – wyjaśnia Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu Grupy Unity oraz Koordynator Akademii Unity. Zarejestruj się bezpłatnie – http://ecommerce5.evenea.pl/

W czasie seminariów eksperci podzielą się wiedzą z zakresu prawa, technologii, marketingu, promocji i logistyki. Nad nowymi przepisami pochylą się specjaliści Trusted Shops – Anna Rak i Andrzej Przyjemski, a także Marianna Poproch-Wesołowska, Radca Prawny. O tym, jak ważna jest rola analizy biznesowej i technologicznej we wdrożeniu platformy e-commerce zdradzi Tomasz Gutkowski z Grupy Unity, a model współpracy z operatorem logistyki dla e-handlu prześwietlą przedstawiciele Grupy Raben – Mariusz Wesołowski i Sławomir Rajch. Specjalista FreshMail – Filip Kłodowski, odpowie z kolei na pytanie czy BIG DATA i pełna automatyka są dzisiaj koniecznością oraz jak raz dobrze zrobiona kampania e-mail marketingowa procentuje w kolejnych akcjach. Temat fotografii produktowej, która sprzedaje przybliży ekspert Orbitvu – Robert Wiącek. Wśród gości specjalnych, w Warszawie pojawi się m.in. Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl, który wyjaśni co tak naprawdę (ale tak NAPRAWDĘ!) jest najważniejsze w e-commerce.