Seminarium Customer Experience

Dodane:

Udostępnij:

Już po raz kolejny mamy wielką przyjemność zaprosić Państwa na najbardziej prestiżowe wydarzenie dotyczące problematyki Customer Experience. Organizatorem Seminarium jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Ministerstwo Gospodarki.

Celem Seminarium jest dyskusja na temat trendów i zmian oraz mechanizmów konsumpcyjnych na rynkach B2B oraz B2C.

Agenda:

  • 08:30 – 09:00 Rejestracja uczestników

I BLOK Customer Experience: klucz do sukcesu w biznesie?

  • 09:00 – 09:10 Uroczyste otwarcie Seminarium
  • 09:10 – 09:20 Customer Experience – powrót do źródeł Marta Łukawska – Daruk – Fundacja Obserwatorium Zarządzania
  • 09:20 – 10:10 Debata merytoryczna z udziałem m.in. Andrzej Jarzewski – Departament Gospodarki Elektronicznej, Ministerstwo Gospodarki Piotr Stańczak – Dyrektor Europejskiego Centrum Konsumenckiego Róża Thun – Posłanka do Parlamentu Europejskiego Marcin Paczewski – Radca Prawny, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy Konrad Mroczek – Redaktor Naczelny Internet Standard
  • 10:10 – 10:30 1% of everything – czyli o ROI i Customer Experience Agnieszka Jedynasta – Fundacja Obserwatorium Zarządzania
  • 10:30 – 11:00 Przerwa kawowa
  • 11:00 – 11:20 Twój biznes może więcej – czyli jak szukać płaszczyzn monetyzacji Igor Farafonow – Nowoczesna Firma SA Herakliusz Lubomirski – Nowoczesna Firma SA

II blok II BLOK SESJA: Skuteczne rozwiązania, przynoszące wymierne korzysci biznesowe

  • 11:20 – 12:40 Case study wiodących przedstawicieli biznesu – m.in.: AMS, Aviva, DOW Polska, Grupa Allegro, Nowoczesna Firma:
  • 11:20 – 11:40 Bardzo dużo mówi się o zadowoleniu klienta Wojciech Urbański – Grupa Allegro
  • 11:40 – 12:00 Customer Service Solutions Liliana Kania – DOW Polska Sp. z o.o.
  • 12:00 – 12:20 Narzędzia Business Intelligence tworzące wartość firmy. Marcin Grabowski – AMS SA
  • 12:20 – 12:40 Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnych relacji z klientem poprzez skuteczną obsługę reklamacji. Małgorzata Walewska – Aviva Sp. z o.o.
  • 12:40 – 13:20 Przerwa kawowa – poczęstunek III blok III BLOK Sytuacja ekonomiczna kraju w 2013 a perspektywy wzrostu popytu wewnętrznego
  • 13:20 – 13:40 Ile tracimy na złej obsłudze Klienta – wyniki najnowszych badań społecznych Rafał Klepacz – Fundacja Obserwatorium Zarządzania

13:40 – 14:40 Debata merytoryczna z udziałem m.in. Dariusz Bogdan – Ministerstwo Gospodarki Barbara Misterska – Dragan – Misters Audytor Elżbieta Mączyńska – Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Grażyna Majcher – Magdziak – Minister Skarbu i Prywatyzacji Gospodarczego Gabinetu Cieni BCC Sławomir Dudek – Ministerstwo Finansów

IV blok IV BLOK Dobre praktyki w branżach

  • 14:40 – 16:00 Case study wiodących przedstawicieli biznesu – m.in. Alior Bank, Deloitte, Exact Systems, Lotnisko Chopina:
  • 14:40 – 15:00 Polski przemysł motoryzacyjny na tle Europy. Szanse i zagrożenia. Paweł Gos – Exact Systems – członek grupy eksperckiej branży motoryzacyjnej przy Polskiej Izbie Motoryzacji
  • 15:00 – 15:20 Social media jako narzędzie w budowaniu pozytywnych relacji z pasażerem Lotniska Chopina w Warszawie Radosław Żuk – Lotnisko Chopina
  • 15:20 – 15:40 Zarządzanie innowacją w biznesie Katarzyna Rybicka – Alior Bank S.A.
  • 15:40 – 16:00 Doswiadczenia klienta w relacji z bankami w Polsce Michał Dubno – Deloitte
  • 16:00 – 16:10 Podsumowanie Seminarium Wojciech Szeląg – Polsat News

16:10 – 16:10 Zakończenie Seminarium