Social Media Convent to jedyna w swoim rodzaju, międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. W tym roku event trwa 2 dni: pierwszy to Twitter Day, drugi – Social Media Day.
#SMConvent to podobno najlepsze wydarzenie branży w Polsce! Formuła spotkania to maraton wystąpień, więc przerwy w prezentacjach są tylko na lunch. Korzyścią z uczestnictwa jest też skuteczny networking podczas wydarzenia oraz na wyjątkowych afterparty – w tym roku jedno jest na promie Stena Line, który popłynie do Karlskrony. Stałym elementem spotkania jest konkurs Case Study Festival, w którym agencje rywalizują o tytuł Social Media Superstars. W tym roku na uczestników czekać będzie #TweetShop.
Partnerami konferencji są Twitter, 140 Media, Miasto Gdańsk, Europejskie Centrum Solidarności, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER i Stena Line.Korzyścią z uczestnictwa jest też skuteczny networking podczas wydarzenia oraz na wyjątkowych afterparty.