Strategia sprzedaży – praktyczny warsztat planowania sprzedaży

Dodane:

Udostępnij:

Strategia sprzedaży – praktyczny warsztat planowania sprzedaży Statystycznie tylko 1 produkt na 100 wprowadzonych na rynek zostanie z powodzeniem sprzedany. Dlaczego? Bo tylko w tym jednym przypadku zostanie trafnie zaplanowana, wdrożona i zrealizowana strategia sprzedaży. Dlaczego to takie trudne? Bo sprzedawanie nie polega już na sprzedawaniu zalet produktu.

Opowiedzenie o jego funkcjonalnościach to za mało. Obniżanie ceny prowadzi tylko do mniejszych zysków. Dziś produkty są albo podobne albo takie same, ich komponenty są często produkowane w tej samej fabryce. A klient potrafi szukać informacji i wie dokładnie gdzie kupić najtaniej.

Jak działać na takim rynku?

Jak skutecznie sprzedawać? Jak się wyróżnić wśród konkurencji? Opracuj skuteczną strategię sprzedaży swoich produktów. Dobrze opracowana strategia sprzedaży: pozwala na dynamiczny wzrost sprzedaży, zwiększa efektywność działań, porządkuje wiele aspektów rozwoju firmy, zapewnia przewidywalność, zwiększa przychody, służy jako narzędzie do skalowania biznesu, pozwala na określenie celów sprzedażowych, gwarantuje ocenę skuteczności działań.

Jak poprawnie opracować i wdrożyć skuteczną strategię sprzedaży?

Tego się dowiesz podczas unikalnego warsztatu. W trakcie 8-godzinnych zajęć w kameralnej grupie (max 20 uczestników) KAŻDY uczestnik, przy wsparciu prowadzącej dr Agnieszki Grostal, opracuje strategię sprzedaży dla swoich produktów. KAŻDY uczestnik wróci ze szkolenia ze strategią sprzedaży gotową do wdrożenia. Dlaczego warto? krok po kroku opracujemy każdy element strategii sprzedaży, pomogę Ci spojrzeć na swój produkt w nowy sposób, pokażę Ci, co musisz zrobić, aby osiągnąć swój cel sprzedażowy, pracując indywidualnie, ale w grupie będziesz miała/miał możliwość przeprowadzenia burzy mózgów, konsultacji, wyjdziesz ze szkolenia z strategią sprzedaży gotową do wdrożenia.

Dla kogo jest warsztat?

Dla każdego kto myśli, aby skutecznie i z powodzeniem sprzedawać i wie, że wysoki poziom sprzedaży można osiągnąć na skutek dobrze zaplanowanych i wdrożonych działań. Dla osób, które zaczynają prowadzić swój biznes, a także dla tych którzy już działają na rynku, ale chcą zwiększyć skalę działania swojego biznesu. Cena zawiera: materiały szkoleniowe, napoje, przekąski, obiad. Ilość miejsc ograniczona!

Osoba prowadząca: dr Agnieszka Grostal – ekspert w zarządzaniu procesami sprzedaży, właściciel firmy doradczej Salents. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu. Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Uczy jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, w jaki sposób zapewnić im profesjonalną obsługę, a także jak zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty. Prowadzi eksperckiego bloga, na którym dzieli swoją wiedzą i doświadczeniem: www.agnieszkagrostal.com .