80 stoisk wystawców z branży e-commerce i m-commerce, tysiące zwiedzających, pokazy i warsztaty dla sklepów online prowadzone przez specjalistów w ramach Szkoły e-Commerce Polska. Czy E meeting stanie się najważniejszym polskim spotkaniem branży?
Swoją obecność potwierdzili już jedni z najbardziej liczących się dostawców usług dla firm z branży e-commerce i m-commerce. To takie podmioty, jak min. e-Commerce Polska, Przelewy24, Poczta Polska, Dotpay, Trusted Shops, Rzetelny Regulamin, Paymento, Apaczka, Sofort, Bonair i wiele innych. Wolnych stanowisk wystawienniczych ubywa praktycznie z dnia na dzień. Dodatkowe wydarzenia, takie jak pokaz rewolucyjnych drukarek 3DGence czy warsztaty prowadzone przez specjalistów ze Szkoły e-Commerce Polska organizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej to gratka przyciągająca nie tylko wystawców, ale także uczestników targów. Szczególnie, że udział w wydarzeniu jest darmowy po rejestracji na stronie internetowej imprezy (http://e-meeting.pl/dla-odwiedzajacych). To ważna informacja także dla wystawców, którzy będą mogli liczyć na uczestnictwo szerokiego grona odwiedzających.
Czego jeszcze można spodziewać się po imprezie aspirującej do miana najważniejszego spotkania polskiej branży e-commerce i m-commerce? Organizatorzy przygotowali łącznie 80 stoisk dla wystawców, prelekcje specjalistów z branży e-commerce i m-commerce, strefę umożliwiającą swobodny networking oraz specjalne oferty dla odwiedzających. Dodatkowo uczestnicy zajmujący się sprzedażą online i mobilną będą mogli wziąć udział w warsztatach przygotowanych przez Szkołę e-Commerce Polska pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.
Dodajmy, że targi E-meeting odbędą się w bardzo prestiżowej lokalizacji w Polsce: Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Lokalizacja ta pozwoli na dotarcie do uczestników z największych aglomeracji: nie tylko GOP, ale również Wrocławia, Krakowa, Łodzi, Poznania czy Podbeskidzia. Mieszkańcy wszystkich tych miast i regionów mogą wygodnie dostać się na targi i wrócić jeszcze tego samego dnia. Dodatkowe wydarzenia powiązane z targami E-meeting, darmowa rejestracja oraz dogodne miejsce imprezy na pewno przyciągną uczestników z całej Polski. Warto będzie wykorzystać tę okazję jako szansę na dotarcie do osób bezpośrednio zainteresowanych e-commerce i m-commerce, w tym także potencjalnych klientów .