Webinarium: Planowanie kampanii reklamowej

Dodane:

Udostępnij:

Czy orientujesz się w gąszczu terminów dotyczących internetu: CTR, konwersja, bounce rate, zasięg, CPM, CPC, CPA, targetowanie semantyczne, kontekstowe, geograficzne, demograficzne, behawioralne, post buy, etc… jeśli tak to gratuluję, należysz do elity specjalistów branży reklamowej.

Planowanie kampanii reklamowej to bardzo ważny element prowadzenia marketingu. Obecnie ilość kanałów komunikacji i form przekazu jest tak ogromna, że bez odpowiedniej wiedzy nie sposób w efektywny sposób przeprowadzić działania promocyjne.

Odpowiednia wiedza jest niezbędna nie tylko do prowadzenia usług tego typu ale przede wszystkim na potrzeby własne. Każda akcja skierowana do potencjalnego odbiorcy musi posiadać odpowiednie cechy, aby w jak najlepszy sposób była dostosowana do potrzeb i sposobu jego percepcji. Bardzo wiele zależy od czynników które kształtują się dynamicznie, inne należą do rutynowych, niezbędnych czynności ale i są takie, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć ponieważ zależą od miękkich czynników, takich jak moda, gust i indywidualne preferencje.

Internet to najbardziej elastyczne i wszechstronne medium dla reklamodawców. Jest to też rynek, który od wielu lat rozwija się najszybciej w branży mediowej. Zapraszamy na szkolenie, które zdradzi Państwu tajniki tego (dla wielu reklamodawców w dalszym ciągu) egzotycznego medium.

Podczas webinarium będziemy mówili o bardzo wielu aspektach planowania kampanii reklamowej w internecie, po jego zakończeniu, Twoje doświadczenie będzie bogatsze, poznasz wiele przykładów i ich podstaw teoretycznych a także będziesz mógł na żywo rozwiać wszelkie wątpliwości zadając pytania bezpośrednio prowadzącemu ekspertowi z renomowanej agencji reklamowej.

Ten kurs jest Ci potrzebny jeśli chcesz sam poprowadzić kampanię w Internecie, jesteś planner’em offline i chcesz dowiedzieć się czegoś o świecie reklamy online, jesteś Klientem i nie możesz dogadać się ze swoim Media Planner’em. Przede wszystkim dowiesz się jakie są modele rozliczeń w kampaniach internetowych, co oznaczają i jak są liczone wskaźniki, jakie są dostępne formaty, jakich narzędzi użyć dla osiągnięcia różnych celów kampanii.

Webinarium obejmuje 2 x 3 godziny szkolenia (6h) podczas dwóch dni 23 i 24 maja 2012, koszt to 244,77 zł netto za dostęp. Nie sprawdzamy ile osób zasiądzie przed komputerem. Sugerujemy nawet, żeby zorganizować pokaz dla większej liczby pracowników. Stacjonarne szkolenia kosztują 2-3 razy drożej a cena dotyczy wyłącznie jednej osoby.