Everli (dawne Szopi) dostępne już w 17 miastach w Polsce

everli dawne szopi dostepne juz w 17 miastach w polsce
Udostępnij:
Usługi firmy Szopi, która w zeszłym miesiącu ogłosiła zmianę nazwy na Everli, od 25 sierpnia są dostępne w 17 miastach w Polsce. Najnowsze miasta to: Toruń, Bydgoszcz, Lublin i Rzeszów.

– Widzimy, że nasz model zakupów sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Everli to także zwiększanie zatrudnienia – kolejne miasta oznaczają kolejne miejsca pracy – powiedziała, cytowana przez serwis wirtualnemedia.pl, Anna Podkowinska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.

Kolejne miasta na mapie Everli oznaczają, że usługi może już korzystać 8 milionów Polaków. Do tej pory użytkownicy mogli zamawiać zakupy z popularnych sieci handlowych w Warszawie i okolicach (Piastów i Piaseczno), Trójmieście, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Tychach i Wrocławiu.

– Cieszymy się, że usługa Everli będzie dostępna w kolejnych miastach, a mieszkańcy Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa będą mogli zrobić zakupy spożywcze online łatwo i bezpiecznie, bo bez wychodzenia z domu oraz szybko – już tego samego dnia, godzinę od złożenia zamówienia – dodała Podkowinska-Tretyn.

Rebranding 

W zeszłym miesiącu informowaliśmy o tym, że firma zmieniła nazwę. Do tej pory znana była jako Szopi. Zmiana na Everli dotyczyła całej grupy Supermercato24, do której należy marka, w tym marketplace’u działającego we Włoszech. Krok ten jest związany z planami firmy w związku z jej ekspansją. Przypomnijmy, że Szopi to była polska marka, która na początku tego roku została przejęta przez włoski Supermercato24.

– Cieszymy się ogłaszając nową nazwę brandu – Everli, która pozwala nie tylko na ujednolicenie działań naszej grupy, ale również możliwość wprowadzenia nowej, neutralnej i dobrze kojarzącej się nazwy także na innych rynkach europejskich, na które wkrótce planujemy wejść z naszą usługą. Przez jakiś czas będziemy funkcjonować jako „Everli by Szopi” (we Włoszech „Everli by Supermercato24”), aby zarówno klienci, jak i partnerzy mieli czas, by przyzwyczaić się do nowej nazwy – mówiła wtedy Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli by Szopi.

Supermercato24 to pierwszy sklep spożywczy we Włoszech, który zaoferował zakupy online z różnych sklepów. W ramach usługi zakupy wykonują przeszkoleni szoperzy. Co rozwiązuje problem z kupowaniem warzyw i owoców, które w tradycyjnej dostawie często docierają do klienta w dyskusyjnym stanie. Obecnie klienci mogą zamawiać zakupy z takich sklepów jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka.

Everli konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji. Rozwój firmy z pewnością przyspieszyła również pandemia koronawirusa. Według Anny Podkowińskiej-Tretyn w czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000 proc. Duża zmiana dotyczyła również wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowano wzrosty o 70-100 proc. Użytkownicy korzystający wcześniej z usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca.