Fabryka startupów. Tomasz Rudolf opowiada, jak The Heart buduje biznesy

Udostępnij:
Działają w modelu corporate venture builder, robią startupy na potrzeby korporacji i nie zakochują się w pomysłach. O tym, jak buduje się biznesy w fabryce startupów, opowiada Tomasz Rudolf, CEO The Heart.

Tomasz Rudolf to współzałożyciel i szef warszawskiego The Heart. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych modeli biznesowych i zwiększaniu przychodów w firmach. Ma ponad 17 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym między innymi w w Polsce, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej, Indiach i Stanach Zjednoczonych. Rozmawiamy z Tomaszem Rudolfem przy okazji premiery raportu „Startup The Bank” zrealizowanym przez PKO Bank Polski.

„Startup the Bank” to najnowszy raport o startupach, których rozwiązania zmieniają polską bankowość. Jak wynika z badania, nie trzeba być tradycyjnym fintechem, aby zostać partnerem technologicznym banku, a po udanym pilotażu 7 na 10 firm kontynuuje współpracę. W raporcie, zrealizowanym wspólnie przez PKO Bank Polski oraz partnerów, przebadanych zostało 100 firm z obszaru fintech.

W dobie transformacji cyfrowej, szczególnie w obliczu wyzwań jakie postawiła przed nami sytuacja epidemiologiczna w kraju i na świecie, adaptowanie innowacyjnych technologii stało się kluczową umiejętnością dla wielu firm. Nakłady na rozwój innowacji w polskiej bankowości od 2016 r. rosną średniorocznie o 14,5 proc., a według ostatnich badań NBP w 2018 r. wyniosły 1,6 mld złotych. Znaczna część rozwiązań wypracowywana jest przez banki wspólnie z partnerami technologicznymi.

Raport możesz bezpłatnie pobrać ze strony www.startupthebank.com.

Pełną wersję wywiadu z Tomaszem Rudolfem możesz wysłuchać za pośrednictwem Spotify.