Wśród zapowiedzianych funkcji znalazły się zautomatyzowane reklamy, spotkania oraz nowe narzędzia edycji video.
Do najbardziej pomocnych funkcji zautomatyzowanych reklam należą:
- Wiele wersji tej samej reklamy – możliwe staje się automatycznie stworzenie nawet 6 różnych wersji reklamy. Przyciski call-to-action, tekst i inne kreatywne elementy zostaną zaproponowane automatycznie na podstawie danych ze strony reklamodawcy. Po uruchomieniu kampanii system automatycznie dobierze i wyświetli jej najlepiej działające wersje.
- Rekomendowany budżet do zakładanych rezultatów – system sam zarekomenduje budżet, jaki powinna mieć kampania, aby osiągać zakładany cel. Możliwe będzie też sprawdzenie jakie rezultaty może przynieść budżet, którym dysponujemy.
- Aktualne powiadomienia o skuteczności reklam – reklamodawca będzie otrzymywał na bieżąco powiadomienia o tym, jaka jest skuteczność jego kampanii i jak może ją ulepszyć.
Mogą znajdować się tam takie sugestie jak konieczność odświeżenia grafiki lub informacje, że kampania właśnie zaczęła generować sprzedaż lub leady.
Zarządzanie spotkaniami
Kolejną funkcją jest rozszerzenie planowania i zarządzania spotkaniami na Facebooku i Instagramie. Możliwe stanie się akceptowanie rezerwacji online, a także wysyłanie przypomnień do klientów przez wiadomości tekstowe lub Messenger. Wszystkie spotkania będą mógłby również synchronizowane z kalendarzem oraz innymi narzędziami do zarządzania rezerwacjami.
Nowe narzędzia do edycji filmów
Edycja dodanych na platformę filmów stanie się łatwiejsza za pomocą trzech nowych funkcji: automatycznego przycinania, automatycznego wycinania oraz graficznych i tekstowych nakładek. Wszystkie te opcje będą dostępne w Menedżerze reklam.