W e-commerce na Facebooku bez zmian. Allegro, największym fanpage’em w branży, urosło o 5% zyskując 45 tys. nowych fanów. Po Allegro największy przyrost fanów (15% i 37 tys. fanów) należy do strony serwisu Butyk.pl, zajmującej 3. miejsce po fanpage’u serwisu Jachcenawakacje.pl. W rankingu pojawił się Supersklep.pl, który choć na razie z niewielką liczbą fanów (66 tys.), to szybko awansuje. W maju powiększył się o 33%.
Facebookowe strony „Buty” oraz serwisu Allegro niezmiennie angażują najwięcej fanów. „Kocham Buty i Torebki” znów na czele rankingu, Allegro na drugim miejscu zaangażowało niewielu więcej fanów, niż Butyk.pl i Deezee.pl. Kolejne miejsca, podobnie jak w ubiegłym miesiącu, zajmują StyloweButki.pl oraz HustlaStore. Z ilością zaangażowanych fanów pokrywa się ranking Talking About.
Fanpage „Kocham Buty i Torebki” szczególnie wyróżnia się pod względem interaktywności. Tu kolejne wysokie wyniki zajmują pozostałe strony branży obuwniczej. Nie dościga ich Allegro, które zajmuje skromne 5. miejsce.
Zakupy grupowe
Również niewiele zmienia się od kilku miesięcy w tej branży. Na największej stronie, prowadzonej przez serwis Citeam, przybywa fanów jako jedynej w branży. Cieszy się ona także największą interaktywnością i liczbą zaangażowanych fanów, o które walczą Gruper i Groupon Polska. Citeamowi nie udało się utrzymać dużej liczby „mówiących o nim” z poprzednich miesięcy, mniej też mówiło się o OKaziku. Zwiększył tą liczbę natomiast Gruper, który jednak nadal w rankingu Talking About nie dościga Citeamowi.
Pełny raport znajdziecie pod tym adresem: http://www.sotrender.com/pl/fanpage-trends
źródło: informacja prasowa