Fanpoint.pl wprowadza nowy panel zarządzania aplikacjami dla swoich klientów, dostępny od 18 stycznia 2012 roku we wszystkich oferowanych aplikacjach.
Zmiany są rezultatem intensywnych analiz zapotrzebowania użytkowników oraz prac, które miały miejsce w ostatnich miesiącach roku 2011. Modyfikacje w panelu to dopiero początek serii udoskonaleń, która czeka nie tylko same aplikacje, ale też ofertę i stronę internetową Fanpoint.pl. Celem wdrożenia nowego panelu było usprawnienie funkcjonalności oraz użyteczności interfejsu. Realizacja tego zadania powiodła się dzięki sugestiom użytkowników oraz kilkumiesięcznej pracy całego zespołu Fanpoint.pl.
Nowy panel został uporządkowany i unowocześniony pod względem wizualnym. Wszystkie opcje, dotychczas dostępne w kilku zakładkach, znajdują się teraz na jednej stronie w logicznym porządku, pogrupowane pod kątem ich funkcjonalności. Aby dodatkowo usprawnić korzystanie z nowego panelu, każdą jego opcję wzbogacono o „mini pomoc”, czyli krótki, przystępny opis jej działania.
Wraz z poprawą użyteczności wdrożone zostały dodatkowe rozwiązania, na które czekała większość użytkowników aplikacji Fanpoint.pl. Pierwsza opcja to możliwość zastosowania własnych styli CSS pozwalających na pełną zmianę wizualnej formy aplikacji. Arkusz styli dostępny jest bezpośrednio w panelu i umożliwia przystosowanie do swoich potrzeb każdy element aplikacji.
Kolejna nowość to anglojęzyczna wersja panelu, która dostosowuje się automatycznie do języka zdefiniowanego w ustawieniach Facebooka. W odpowiedzi na zapotrzebowania użytkowników Fanpoint.pl, w najbliższym czasie planowane jest stworzenie kolejnych wersji językowych. W panelu pojawiły się również nowe opcje, na przykład: monitoring wysłanych zaproszeń, komentowanie oraz głosowanie na prace zgłoszone w konkursach, czy możliwość dodania do formularza kontaktowego pola pozwalającego na przesłanie pliku. Także i niektóre z istniejących wcześniej funkcji zostały usprawnione i lepiej opisane.
Zespół Fanpoint.pl pracuje nad kolejnymi aplikacjami, które odmienią wizerunek stron fanowskich i zaangażują fanów. Planowane rozwiązania uruchamiane będą sukcesywnie, do końca lutego bieżącego roku.
źródło: informacja prasowa