FastTony.es pomaga obniżyć koszty reklamy na Facebooku

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Reklamy na Facebooku cieszą się niesłabnącą popularnością. Jest ich coraz więcej, stąd też reklamodawcy dwoją się i troją, by ich oferta wybiła się z morza niezliczonego contentu. Optymalnym rozwiązaniem okazuje się przedstawienie treści reklamy w interesujący sposób, przy stosunkowo niewielkich nakładach. Tu z rozwiązaniem może przyjść FastTony.

fot. picjumbo.com

FastTony to innowacyjne narzędzie wspierające proces sprzedaży i promocji na Facebooku, które umożliwia znaczne obniżenie kosztów reklamowania się nowym firmom. Jedną z głównych korzyści dla startupów jest możliwość stworzenia reklamy z rozliczaniem CPA (Cost Per Action), czyli opłatą za przejście na stronę.

Budując nową markę lub starając się utrzymać jej rozpoznawalność, idealnie sprawdzi się rozliczanie za wyświetlenia. W momencie, gdy chcemy coś sprzedać, powinniśmy rozliczać się za przejście na stronę. CPA jest w takim przypadku idealnym rozwiązaniem – podkreśla Daniel Kędzierski, CEO FastTony.es.

Dodatkowe korzyści pakietu Pakiet START umożliwia także stworzenie nowych, przyciągających wzrok form reklamy, takich, jak: reklama panoramiczna czy Multi Product Post. Multi Product Post to innowacyjna forma reklamy, która jest idealna dla branży e- commerce – zaznacza Kędzierski. Oferując kilka produktów, można umieścić każdy z nich w jednym poście. Mamy więc 3 razy większą szansę by trafić do klienta zainteresowanego naszą ofertą.

Zaletą FastTony jest również generowanie raportów, które uwzględniają informacje demograficzne, między innymi wiek i płeć osób, które kliknęły w daną reklamę. Dzięki temu reklamodawca otrzymuje informacje, kim jest grupa odbiorców najbardziej zainteresowana jego produktami. Warto przetestować ofertę, gdyż właśnie ruszył pakiet start dla startupów z całego świata dostępny jest już za 3$ miesięcznie.