Na zdjęciu: Maciej Fiedler, prezes zarządu FIBARO | fot. materiały prasowe
Do finału FIBARO zostało wybrane przez jury, które brało pod uwagę innowacyjność, etykę biznesową i sukcesy odnoszone na rynku międzynarodowym. Nagrody The European Business Awards przyznawane są już po raz 10, a w tegorocznej edycji konkursu wzięło udział ponad 33 tys. firm z 34 krajów.
– To dla nas niezwykłe wyróżnienie, że zostaliśmy docenieni przez The European Business Awards. Tytuł National Champion jest dla nas jednocześnie potwierdzeniem, że realizowana strategia biznesowa jest słuszna i dzięki temu dzisiaj możemy zaprezentować się na europejskim forum, jako przykład dynamicznie rozwijającego się biznesu – komentuje Maciej Fiedler, prezes zarządu FIBARO.
– Gratuluję firmie FIBARO, która będzie reprezentować Polskę w konkursie jako National Champion. FIBARO wnosi istotny wkład w budowę europejskiej społeczności biznesowej, a ponadto wyróżnia się na polu innowacji, etyki i sukcesów – mówi Adrian Tripp, CEO The European Business Awards.
W drugim etapie konkursu firmy przygotują prezentację video, która przedstawi ich historię i opowie o drodze do sukcesu. Spośród nadesłanych zgłoszeń niezależne jury wybierze zwycięzców, których nagrodzi mianem ‘Ruban d’Honneur’. Nagroda grand prix ogłoszona zostanie na Gali Finałowej w 2017.
Osobno, na stronie internetowej European Business Awards, odbędzie się plebiscyt filmów przygotowanych przez National Champions. Firma, która otrzyma najwięcej głosów, zdobędzie tytuł National Public Champion. W ubiegłym roku w głosowaniu oddanych zostało 227 tys. głosów, które oddawali nie tylko klienci, personel i sympatycy firm, ale też osoby odwiedzające stronę.
RSM to 6. co do wielkości sieć niezależnych firm doradczych i audytorskich, która wspiera European Business Awards od momentu jego powstania. Głównym założeniem nagród jest wspieranie rozwoju mocniejszej i odnoszącej sukcesy społeczności biznesowej w Europie. Dodatkowi sponsorzy i partnerzy nagrody to m.in. UK Trade & Investment, ELITE czy PR Newswire.
W edycji 2015/16 udział wzięły wszystkie kraje członkowskie Unii Europejskiej wraz Turcją, Norwegią, Szwajcarią, Serbią i Macedonią. Ich łączne przychody przekroczyły 1,2 biliona € zatrudniając ponad 2,5 miliona osób.