Finałowa dziesiątka międzynarodowej edycji programu dla przedsiębiorców THINK BIG UPC Biznes została wybrana

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

UPC Biznes, organizator programu dla przedsiębiorców THINK BIG, ogłosił 10 finalistów IV edycji. W programie realizowanym w nowej formule biorą udział przedsiębiorcy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, którzy rozwijają swój biznes w oparciu o nowoczesne technologie.

Zgłaszane projekty są oceniane pod kątem potencjału biznesowego, oryginalności i synergii z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC. Zgodnie z przesłaniem programu „Let’s do this business together”, zwycięzca otrzyma zaproszenie do współpracy z UPC, liderem usług cyfrowych w Polsce, a także nagrodę pieniężną. Wyjątkowe wydarzenie, podczas którego zostanie wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązanie, będzie miało miejsce już w marcu br.

W tym roku UPC realizuje program na nowych zasadach. Do rywalizacji mogli stanąć przedsiębiorcy nie tylko z Polski, ale także z Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier. Zgłaszane projekty powinny wykazać się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów: B2B, customer experience lub narzędzia i technologie marketingowe.

Do walki o zwycięstwo  w IV edycji THINK BIG zakwalifikowało się 10 finalistów:  

  • BetterSoftware – platforma w modelu SaaS pozwalająca na tworzenie aplikacji mobilnych umożliwiających klientom odbiór komplementarnych treści multiscreen (czyli zarówno na ekranie telewizora jaki tabletu czy smartfona);
  • CallPage – narzędzie do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www;
  • Dolphio – producent oprogramowania dla rozpoznawania i tłumaczenia języka migowego;
  • Gamfi – platforma kreująca rozwiązania grywalizacyjne dla pracowników;
  • Lab4Motion– narzędzie badające zachowania klientów oraz personalizujące przekaz marketingowy na bazie analizy;
  • OnBoardX – narzędzie wspierające kreowanie przewodników (guides) po produktach usługach oraz opcjach produktu;
  • Samba TV– narzędzie do analizy treści telewizyjnych, personalizujące przekaz marketingowy/rekomendacje dla każdego użytkownika;
  • VoicePin – narzędzie do głosowej weryfikacji tożsamości;
  • Wandlee– narzędzie do automatyzacji procesu sprzedaży za pomocą botówwykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji w każdym komunikatorze;
  • WellServed – aplikacja do bezgotówkowej obsługi w hotelach / restauracjach / sklepach umożliwiająca błyskawiczne zamawianie i płacenie za wybrane produkty.

– W tegorocznej edycji THINK BIG rozszerzyliśmy granice naboru do programu i zaprosiliśmy do współpracy przedsiębiorców z Europy Środkowo-Wschodniej. Wybraliśmy także nowe obszary biznesowe, w których poszukujemy obiecujących projektów. Zgłoszone do tej edycji koncepty udowadniają, jak ciekawie myślą i tworzą młodzi przedsiębiorcy. Dotychczas Liberty Global, właściciel UPC Polska, zainwestował ponad 150 mln dolarów w rozwój startupów. Dzięki realizacji takich programów jak właśnie Think Big, wspieramy potencjał i rozwój cyfrowej gospodarki – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

W skład komisji konkursowej tegorocznej edycji THINK BIG weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC Polska, w tym min. Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna, Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor związany z rynkiem medialnym, Arkadiusz Piechocki – współzałożyciel i partner w SpeedUp Venture Capital Group, Olga Kozierowska, promotorka przedsiębiorczości kobiet, Dariusz Żuk – twórca Polski Przedsiębiorczej oraz Frans-Willem de Kloet – prezes UPC Polska. Program THINK BIG został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju oraz Prezydenta m. st. Warszawy.

Wielki Finał THINK BIG, który odbywa się wiosną każdego roku, stał się jednym z kluczowych, wyczekiwanych wydarzeń w Polsce prezentujących technologiczne trendy i innowacje. Uczestnicy nie tylko nawiązują w trakcie jego trwania nowe kontakty, ale także przyciągają uwagę inwestorów i najważniejszych mediów śledzących biznesowe trendy. Dzięki temu UPC nie tylko inspiruje, ale też realnie wspiera przedsiębiorców w odważnym myśleniu o swoim biznesie.

W tym roku UPC postanowiło również wyłonić polskie startupy, które już podbiły internet. Ranking BIG6 wyróżnia te firmy, które dzięki innowacyjności, pasji, skutecznemu zaangażowaniu i silnemu przywództwu osiągnęły już biznesowy i wizerunkowy sukces. Od 27 grudnia do końca lutego na stronie thinkbig.upc.pl/BIG6 można zagłosować na swojego faworyta. Organizator rankingu ufunduje nagrodę w postaci pakietu 12 miesięcy superszybkiego Internetu 600/60 Mb/s od UPC Biznes, dla Internauty, który w najbardziej kreatywny sposób uzasadni swój wybór. Zwycięzca głosowania – najlepszy z tytułowej BIG6 – zostanie wyróżniony statuetką. Nagroda zostanie przyznana przez UPC Biznes podczas Finału 4. edycji programu Think Big  w marcu 2017.