FINANTEQ pomoże w czasie pandemii za darmo przenieść fizyczne banki do świata online

Dodane:

Kasia Krogulec Kasia Krogulec

FINANTEQ pomoże w czasie pandemii za darmo przenieść fizyczne banki do świata online

Udostępnij:

FINANTEQ to firma software’owa i consultingowa zajmująca się digital bankingiem. Na czas pandemii firma oferuje bankom darmowe wdrożenie instytucji finansowych online. Z bezpłatnych rozwiązań będzie można korzystać do czasu ogłoszenia przez WHO końca pandemii.

Rozwiązania od FINANTEQ mogą zastąpił całkowicie oddział fizyczny w pełni funkcjonalnym oddziałem cyfrowym.

– Liczba oddziałów banków od lat maleje. Także w wyniku kryzysu COVID-19, wiele instytucji bankowych całkowicie zamknęło swoje oddziały. Aby pomóc bankom w przezwyciężeniu kryzysu, oferujemy 2 nasze bezpłatne rozwiązania do końca pandemii – mówi portalowi Finextra Andrzej Sierpiński, dyrektor zarządzający w firmie FINANTEQ.

Pocket Branch

Pierwszym produktem oferowanym przez FINANTEQ jest Pocket Branch. To zdalny kanał, który pozwala klientom na prowadzenie rozmów wideo, audio lub tekstowych z pracownikami banków. Platforma stworzona jest z myślą o aplikacjach mobilnych i internetowych.

Obszary, w których Pocket Branch pomaga rozszerzyć możliwości bankowości cyfrowej:

  • W związku z kryzysem klienci będą poszukiwać odpowiedzi, jak dostosować się do szybko zmieniającej się sytuacji finansowej. Mogą oni szybko uzyskać pomoc poprzez czat tekstowy, audio, dzielenie się ekranem lub przeglądanie stron internetowych.
  • Udzielanie porad video klientom VIP. Videobankowość daje możliwość zaoferowania zamożnym klientom unikalnych, osobistych doświadczeń. Zobaczenie klienta pomoże go również lepiej zrozumieć.
  • Przekazywanie dokumentów – można wysyłać i odbierać wszystkie niezbędne dokumenty (np. w celu sprawdzenia wiarygodności) za pomocą funkcji udostępniania dokumentów.
  • Weryfikacja klientów i autoryzacja transakcji – doradca zdalnie inicjuje proces identyfikacji klienta.

Extentum

Drugim produktem w ofercie jest Extentum – bezkodowe narzędzie do przedłużenia digital bankingu. Banki mogą szybko wdrażać nowe funkcje bez konieczności wydawania nowych wersji systemów internetowych i mobilnych.

Funkcje Extentum:

  • Wbudowanie bazy klientów offline do wersji cyfrowej.
  • Rozszerzenie istniejących funkcji.
  • Rozszerzenie funkcjonalności bankowości mobilnej bez tworzenia nowej wersji  aplikacji.
  • Sprzedaż, cross-selling i up-selling z wykorzystaniem mikro-segmentacji.
  • Badanie i weryfikacja hipotez rynkowych na wybranych grupach klientów.

– Oddziały są zamknięte, call center jest przeciążone. Bankowość internetowa i mobilna są teraz głównymi kanałami interakcji z bankami – dodaje Andrzej Sierpiński.