Do finału zakwalifikowało się pięć zespołów, które zaprezentowały najciekawsze pomysły na innowacyjne rozwiązania w branży kurierskiej. Koncepcje zostały zaprezentowane jury, które wybrało ten najlepszy – FixBox. Aplikacja mobilna ma na celu łączenie ze sobą konsumentów z firmami serwisującymi sprzęt lub warsztatami naprawczymi z wykorzystaniem usług kurierskich. Twórcy pomysłu są uczniami Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim. Opiekunami naukowymi projektu byli dr Paweł Sobczak i mgr inż. Wojciech Kowalczyk.
– Cieszy nas zainteresowanie konkursem – wpłynęło prawie trzydzieści pomysłów, z których 5 zakwalifikowało się do finału. FixBox najlepiej wpisał się w trendy współczesności i najpełniej urzeczywistnia nasze podejście do innowacyjnej przedsiębiorczości. W imieniu DPDgroup bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział i twórcze inspiracje – podkreśla Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.
Finaliści konkursu, oprócz nagrody pieniężnej oraz wyjazdu na targi, otrzymali miesięczny dostęp do przestrzeni coworkingowej Mindspace Koszyki, która słynie z wyjątkowego designu i doskonałej lokalizacji, jak również jest idealną platformą networkingową dla startupów.
Więcej informacji na znajduje się na stronie dpdsc.pl oraz na facebooku #dpdsc.