Serwis Foodpanda, najszybciej rozwijający się portal umożliwiający zamawianie jedzenia przez internet, pozyskał właśnie 20 milionów dolarów. Finansowania udzieliła mu grupa inwestorów, wśród których znajduje się m.in. Investment AB Kinnevik i Ventures Phenomen.
W ostatnich miesiącach Foodpanda rozszerzyła swoją działalność o kolejne 15 krajów. Portal uruchomił także własną aplikację mobilną dla systemów iOS i Android, która szybko zdobyła dużą popularność. W ciągu zaledwie kilku tygodni stała się numerem jeden wśród programów umożliwiających zamawianie jedzenia przez smartfona.
Foodpanda współpracuje już z ponad 15 000 restauracji i jest liderem w większości krajów, w których jest obecna. Serwis niedawno przejął na Węgrzech swojego konkurenta, Ételvitel KFT. – Zdobycie zaufania znanych i doświadczonych inwestorów jest wielkim osiągnięciem dla tak młodej spółki i podkreśla globalny charakter naszej marki. Z każdym kolejnym miastem, w którym jest dostępna nasza oferta, robimy ogromny krok naprzód, prowadzący do dalszego przyspieszenia, wzrostu firmy oraz zwiększenia satysfakcji klientów. Naszym celem jest, by Foodpanda przychodziła na myśl każdemu, kto chce coś zjeść bez wychodzenia z domu – mówi Ralf Wenzel, dyrektor zarządzający w Foodpanda.
źródło: informacja prasowa