Formularze, druki i e-deklaracje w jednym miejscu – fillUp

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Firma e-file, producent rozwiązań pomocnych w biznesie oraz w kontaktach z urzędami – zaprezentowała nową aplikację mobilną fillUp umożliwiającą wypełnianie ponad 2500 druków, formularzy i umów oraz wysyłanie e-deklaracji.

Dostępna na urządzenia pracujące w systemie Android i iOS aplikacja zbiera wszystkie najpopularniejsze w Polsce druki w jednym miejscu, sprawia, że każdy nowy dokument wypełnia się sam, a do tego można go przesłać elektronicznie do urzędu lub innego odbiorcy. Wszystko z poziomu tabletu.

Zarówno w sprawach firmowych, jak i prywatnych co chwilę trzeba wypełnić jakiś wniosek, podanie, deklarację, druk lub umowę. Z fillUp mobile każdy potrzebny formularz znajduje się pod ręką i w parę chwil wypełnia się sam. Aplikacja daje dostęp do ponad 2500 najpopularniejszych druków, zarówno formularzy urzędowych, jak i w pełni edytowalnych wzorów dokumentów, które można zmienić w zależności od potrzeb. Dzięki temu szybko i wygodnie pozwala stworzyć umowę, wystawić fakturę lub rachunek, wypełnić i przesłać e-PIT-a. W bazie fillUp znajdują się formularze wpłaty/przelewu podatku i ZUS, nadania listu poleconego czy umowy sprzedaży samochodu. Można też wypełnić deklaracje podatkowe VAT-7, PCC-3 czy PIT oraz wysłać je do systemu e-Deklaracje Ministerstwa Finansów (przy użyciu danych autoryzacyjnych, bez e-podpisu). Dla najpopularniejszych druków (np. VAT-7, faktura) aplikacja udostępnia wygodnie kreatory, pozostałe formularze można wypełniać w postaci aktywnych dokumentów. Każdy wypełniony dokument można zapisać, wydrukować lub wysłać w pliku pdf na adres e-mail.

fillUp to nie tylko program do wypełniania formularzy, ale także narzędzie, które zmienia filozofię wypełniania i przechowywania dokumentów, upraszczając i automatyzując ten proces. Wszystkie wypełnione druki są zapisywane w archiwum, można je łatwo wyszukać – po dacie lub nazwie klienta. W przypadku korzystania z aplikacji przez wielu użytkowników w ramach firmy, każdy z nich posiada dostęp do wszystkich wypełnionych czy edytowanych formularzy.

Dzięki automatycznemu i bezpiecznemu zapisowi danych na dysku Google Drive (chmura), użytkownik fillUp może korzystać z jednej wspólnej bazy danych programu w komputerze, na tablecie czy w wersji on-line w przeglądarce www – tak jak jest mu wygodnie w biurze, domu czy podróży. Wszystkie dane zapisywane są wyłącznie na urządzeniu użytkownika lub na jego koncie w Google Drive. A dzięki funkcjonalności Aktówki może sprawdzić, np. PESEL dziecka, numer dowodu osobistego żony, adres korespondencyjny lub e-mail kontrahenta, jak również adresy wszystkich urzędów, np. urzędu skarbowego, urzędu miasta lub oddziału ZUS.

W programie fillUp znajduje się ponad 2 500 druków. Przez 30 dni za darmo można korzystać z całej bazy formularzy oraz pełnej funkcjonalności aplikacji. Po upływie okresu testowego dostępnych jest ponad 200 darmowych druków.

Użytkownicy tworzonych przez firmę e-file narzędzi wypełnili już ponad 12 mln formularzy, z czego ponad 3 mln wysłali elektronicznie do e-urzędów. Spółka e-file cały czas pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które usprawniają i automatyzują kontakt obywateli i firm z urzędami.

fot. pixabay.com