W miniony weekend odbyła się pierwsza edycja Startup Sprint pod tytułem marketingu. Uczestnicy wydarzenia tworzyli startupu właśnie o tej tematyce. Tym którzy nie mieli okazji pojawić się w Poznaniu, postanowiliśmy pokazać jak było za pomocą kilku zdjęć.
W ramach pierwszej kategorii opracowywali nowe rozwiązania wspierające sprzedaż i marketing, a ramach drugiej tworzyli i usprawniali strategię marketingową dla swojego startupu. Wszystko to pod okiem mentorów, specjalistów z dziedziny marketingu. Podczas Startup Sprint Marketing uczestnicy mieli również okazję wzięcia udziału w warsztatach z Lean Canvas, prowadzonych przez Michała Olszewskiego (LMS Invest), oraz warsztatach z wprowadzenia do strategii marketingowej prowadzonych przez Michała Majewskiego (inACT). W wydarzeniu wzięło udział niemal pięćdziesiąt osób a podczas prezentacji finałowych przedstawiono łącznie dziesięć projektów.
Autorem wszystkich zdjęć jest Wojtek Hołysz z Filmpoint.pl