Czym jest Founders.pl?
Celem twórców Founders.pl było zbudowanie miejsca, w którym spotykają się ludzie z różnych branż i z różnorodnym doświadczeniem biznesowym. Na platformie obecni są zarówno przedsiębiorcy, którzy budują duże organizacje, jak i ci chcący pozyskać swoich pierwszych klientów. Za stworzenie tego miejsca odpowiadają: Michał Bąk (10 lat prowadzenia różnych biznesów) i Bartosz Ferenc (prawie 15 lat doświadczenia w prowadzeniu firm w Polsce i Hiszpanii, jego największy biznes generuje 20 mln zł przychodu rocznie).
Dzięki temu, że Founders to zamknięta platforma, miejsce jest wolne od jałowych, kiepskich dyskusji, a poruszane wątki są merytoryczne i dają świeżą, ciekawą perspektywę. Choć społeczność Founders powstała niedawno, już liczy sobie niemal 200 użytkowników, którzy biorą udział w organizowanych warsztatach, sesjach, rozmowach i klubie dyskusyjnym.
Jak dołączyć do społeczności Founders?
Wejdź na Founders.pl i wybierz rodzaj abonamentu, który Ci odpowiada. Po krótkiej rejestracji i dokonaniu płatności, na Twojej skrzynce pojawi się wiadomość powitalna. Swoją obecność na platformie rozpocznij od sekcji “Przedstaw się” – napisz kilka zdań o sobie i o tym, czym się zajmujesz. To dobre miejsce, żeby rozpocząć nawiązywanie znajomości.
Materiały ze szkoleń i warsztatów, które mamy już za sobą, są cały czas dostępne – możesz z nich korzystać w każdej chwili. W tym momencie do dyspozycji jest już kilkadziesiąt merytorycznych wątków i ponad 30h nagrań wideo. Niektórzy mówią, że to lepsze niż Netflix.
Korzyść nr 1: networking w internecie
To najbardziej oczywista i rzucają się w oczy zaleta tego typu społeczności: platforma daje możliwość wirtualnego zdobywania nowych kontaktów. W zamkniętej, sprofilowanej grupie osób, które zajmują się podobnymi rzeczami, łatwiej znaleźć mentora, kolegę do dyskusji czy wręcz partnera do nowego przedsięwzięcia. Codzienne pojawianie się nowych użytkowników powoduje, że cały czas poszerzasz kontakty i budujesz relacje.
Korzyść nr 2: warsztaty prowadzone przez ekspertów
Dużą przewagą Founders.pl, nad podobnymi platformami, są regularnie odbywające się warsztaty i spotkania live. Oznacza to dostęp do usystematyzowanej, wartościowej wiedzy. Można to nazwać studiami 2.0 – uczysz się tyle, na ile pozwala Twój czas, możliwości oraz chęci. Dostępnych jest już kilkadziesiąt godzin nagrań i ta baza poszerza się przez cały czas.
Choćby z tego powodu warto pospieszyć się z rejestracją – im dłużej czekasz, tym więcej będziesz miał do nadrobienia.
Korzyść nr 3: dostęp do psychologa z biznesowym doświadczeniem
Każdy founder, każdy przedsiębiorca jest narażony na mnóstwo negatywnych bodźców zewnętrznych. Każdy boryka się z problemami – nie tylko własnymi, ale też swojego biznesu i zatrudnianych u siebie pracowników. Właśnie dlatego jedną z kluczowych możliwości, jakie oferuje nasza platforma, jest dostęp do psychologów i psychoterapeutów w postaci dwóch comiesięcznych godzinnych sesji. Specjaliści, którzy je prowadzą, mają doświadczenie w rozmowach z przedsiębiorcami i c-level managerami. Sami prowadzą biznesy.
Korzyść nr 4: Merytoryczne dyskusje
Finanse, budowanie zespołu, sprzedaż i marketing, procesy – tak wiele wątków, tyle różnych spraw na głowie jednej osoby. Jak sobie z tym poradzić, jak rozwiązywać pojedyncze bardzo konkretne problemy? Właśnie po to powstało Founders.pl: aby w jednym miejscu – bez zbędnego rozpraszania innymi tematami – dzielić się praktyczną wiedzą i korzystać z doświadczeń innych osób robiących podobne rzeczy. Masz problem biznesowy? Zadaj pytanie.
Odpowiedzi, jakie dostaniesz, nie będa pochodziły od przypadkowych ludzi. Dyskusja nie będzie jałowa, nie pojawią się w niej osoby szukające wyłącznie powodów do narzekania i kłótni. To ogromna przewaga zamkniętych, sprofilowanych społeczności.
Zobacz przykład poniżej
Korzyść 5: Biznesowy Klub Dyskusyjny
Każdy miesiąc to nowy temat, który bierzemy na tapet i rozbieramy na czynniki pierwsze. Klub dyskusyjny jest bardzo interaktywną, budującą relacje, formą spotkań – stawia na otwartość zebranej grupy. Dbamy szczególnie o to aby osoba prowadząca była kompetentna i umiała – mówiąc kolokwialnie – ciągnąc uczestników za język, skłaniać ich do refleksji, pogłębionej dyskusji, a na końcu – wyciągnięcia wniosków.
Dołącz do nas już dziś
Każda nowa osoba buduje społeczność. Każdego dnia grono jest coraz większe. Czas na Ciebie.
Founders.pl dostęp do zamkniętej społeczności przedsiębiorców – warsztaty, networking i sesje z psychologiem.
Artykuł powstał we współpracy z Founders.pl