Fourthwall pozyskuje 17 mln dolarów i mianuje gwiazdę YouTube, Phila de Franco, na stanowisko CCO

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Fourthwall pozyskuje 17 mln dolarów i mianuje gwiazdę YouTube, Phila de Franco, na stanowisko CCO

Udostępnij:

Fourthwall ogłasza pozyskanie funduszy w wysokości 17 mln dolarów od inwestorów – Lightspeed Venture Partners, Initialized Capital oraz Seven Seven Six Alexisa Ohaniana, aby aktywnie odpowiadać na potrzeby Twórców i zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na narzędzia, dzięki którym Twórcy będą mogli przekształcić swoją pasję w pełnoetatowy biznes.

Fourthwall ogłasza Phila DeFranco CCO

Oprócz kolejnej rundy finansowania Fourthwall ogłasza również nominację popularnego YouTubera, Phila DeFranco, na stanowisko CCO czyli dyrektora ds. kluczowych współprac z Twórcami. DeFranco jako Twórca od ponad 15 lat jest liderem i wiodącym głosem w branży. Wokół swojego kanału na YouTubie zbudował zaangażowaną społeczność liczącą ponad 6 milionów subskrybentów. W Fourthwallu będzie kierował rozwojem produktów oraz dbał o to, by głos Twórców był zawsze w centrum uwagi firmy.

– Mój dochód zwiększył się dziesięciokrotnie natychmiast po dołączeniu do Fourthwall. To zasługa niesamowitego zespołu i technologii na najwyższym poziomie. Obsługa klienta zbiera pochwały zamiast skarg, a jakość przewyższa wszystkie możliwe oczekiwania. Fourthwall powinien być oczywistym wyborem dla wszystkich Twórców, niezależnie od ich zasięgów. Nasze rozwiązania zadowolą nawet najbardziej wymagających fanów – powiedział Phil DeFranco, CCO.

Nie tylko Phil doświadczył ogromnego wzrostu po dołączeniu do Fourthwall. Inni czołowi Twórcy, tacy jak Brandon Farris, Harry Mack czy No More Lonely Friends zauważyli podobne reakcje ze strony swoich społeczności:

– Reakcja fanów na mój nowy sklep zwaliła mnie z nóg. To był punkt zwrotny w mojej działalności. Większy dochód pozwolił mi rozbudować zespół i tworzyć jeszcze lepsze treści. Fourthwall od samego początku miał na celu ułatwienie życia Twórcom oraz oddanie im pełnej kontroli nad produktem – mówi Harry Mack, jeden z pierwszych użytkowników platformy.

Fourthwall, czyli platforma typu all-in-one

– Twórcy mają tonę pracy. Nie tylko regularnie tworzą treści i angażują swoją społeczność, ale też próbują na tym zarabiać. To trudne do opanowania, nawet dla Twórców, którzy mają za sobą ogromne zespoły. Fourthwall to pierwsza platforma biznesowa typu all-in-one. Umożliwiamy Twórcom zbudowanie własnej strony, otwarcie sklepu, projektowanie produktów, oferowanie dostępu do członkostwa i treści premium, otrzymywanie wpłat oraz wchodzenie w interakcje z najwierniejszymi fanami. To wszystko jest możliwe dzięki spersonalizowanej pod potrzeby Twórców stronie internetowej, która pozostaje ich całkowitą własnością – łącznie ze wszystkimi danymi – mówi Will Baumann, cofounder i CEO Fourthwall.

Prognozy wskazują, że wartość sprzedaży w social commerce może osiągnąć około 605 mld dolarów do 2027 r. Obecnie Twórcy w Fourthwallu rozwijają produkty i usługi z najróżniejszych kategorii. Influencerzy modowi i lifestyle, przedsiębiorcy e-commerce czy muzycy w coraz większym stopniu korzystają z platformy do projektowania nowych produktów, tworzenia interaktywnych treści oraz promowania swojej marki. Tylko w tym roku Fourthwall odnotował dziesięciokrotny wzrost liczby Twórców korzystających z platformy – wielu z nich zarobiło już ponad milion dolarów.

– Creator Economy w końcu weszła do mainstreamu, ale nadal pracujemy nad oprogramowaniem do profesjonalizacji branży. Fourthwall upraszcza skomplikowaną logistykę budowania marki dla największych Twórców, pozwalając im skupić się na tworzeniu wartościowych treści. Wraz z rozwojem monetyzacji treści, Fourthwall stanie się wkrótce niezbędny wszystkim ambitnym Twórcom – mówi Alexis Ohanian, założyciel Seven Seven Six