Freebee zmienia wizerunek i ofertę biznesową. Rozpoczyna współpracę z największymi markami na rynku

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Freebee zmieniając strategię, wprowadza unikalną na rynku ofertę. Jest nią budowanie programu lojalnościowego z możliwością sprzedaży produktów do wielomilionowej bazy klientów. Prezentacja oferty B2B oraz nowej komunikacji wizualnej to początek zmian, jakie firma planuje na 2016 rok.

Na zdjęciu (od lewej):  Aymeric Monod-Gayraud, Marcin Walaszczyk i Michał Niemczycki

Jednoczesne wprowadzenie nowego logo i oferty B2B nie jest przypadkowe. Zmieniony wizerunek doskonale oddaje przyjęty model biznesowy firmy i sposób jej działania. Freebee koncentruje się na współpracy z największymi markami na rynku, oferując im prowadzenie programów lojalnościowych, równocześnie umożliwiając komunikację do milionów nowych klientów. Tak unikalne rozwiązanie to wynik owocnej współpracy ze strategicznym partnerem firmy, jakim stał się w 2013 roku Polkomtel.

– W ciągu ostatnich lat z kilkuosobowej firmy staliśmy się liderem nowoczesnych rozwiązań lojalnościowych na rynku. Znacznie zwiększył się nasz zespół profesjonalistów, przybyło nam doświadczenia. Jesteśmy równie kreatywni i pełni entuzjazmu, co kiedyś, ale jednak inni niż na początku naszej podróży – nowe logo oraz oferta mocno odzwierciedlają nasz charakter – mówi Michał Niemczycki, Wiceprezes Freebee.

Oferta Freebee jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie biznesu w obszarze kompleksowego budowania oraz prowadzenia programów lojalnościowych. Firmy poszukują rozwiązań, które zapewniając budowanie aktywnych baz klientów, pozwalają im na jednoczesną realizację celów sprzedażowych i wizerunkowych. I takie właśnie jest nowe Freebee.

– We Freebee wszystkie programy lojalnościowe budowane są według koncepcji „less is more”, która polega na prostych i przejrzystych zasadach działania oraz automatycznie generowanych nagrodach, gotowych do odebrania natychmiast. Co równie ważne, użytkownik ma możliwość korzystania z wielu programów jednocześnie, podając swoje dane tylko raz i używając tylko jednej Karty – dodaje Aymeric Monod-Gayraud, Prezes Freebee.

Nowa komunikacja wizualna oraz logo w pełni oddaje przyjętą przez nas rolę. Trzy pierścienie w logo symbolizują stałość relacji, jakie Freebee chce budować z biznesem, konsumentem, ale i między nimi samymi. Nowy wizerunek jest jednocześnie silnym sygnałem dla konkurencji mówiącym o tym, że Freebee jest gotowe zawalczyć o największe marki na rynku.

– Wraz z nowym logo dostarczamy nowe rozwiązania i szereg dodatkowych możliwości. Są to zarówno rozwiązania technologiczne i operacyjne, jak i doradztwo strategiczne wspierające prowadzenie biznesu. Nasza działalność wchodzi na zdecydowanie wyższy poziom. Freebee, jako jedyna firma oferuje dynamiczne programy lojalnościowe, które dzięki zaawansowanym algorytmom dostosowują się do indywidualnych preferencji konsumentów. To czyni naszą ofertę unikalną – kończy Marcin Walaszczyk, Dyrektor Zarządzający Freebee.

Opisane powyżej zmiany stanowią jedynie zapowiedź kolejnych, jakie firma planuje w 2016 roku. W najbliższych miesiącach można spodziewać się m.in. premiery nowej aplikacji mobilnej Freebee na systemy Android, iOS i Windows, całkowicie nowego panelu dla użytkowników Platformy, a także startu unikalnego na skalę światową programu lojalnościowego dla Telekomu. Szczegóły wkrótce.