FreshMail opublikował Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Eksperci z firmy FreshMail po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest obszerny raport, mający na celu pomoc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem w unikaniu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i…

Eksperci z firmy FreshMail po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest obszerny raport, mający na celu pomoc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem w unikaniu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. “rozsypanego szablonu”.

Ze względu na to, że zastosowanie CSS nie ominęło e-marketingu, w którym arkusze stylów wyznaczyły nowe trendy w projektowaniu szablonów mailingowych, a także na duże zainteresowanie poprzednimi raportami postanowiliśmy po raz kolejny przeprowadzić badania i podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych. Po raz pierwszy w raporcie przeanalizowane zostały właściwości technologii CSS 3, mogące mieć zastosowanie w e-mail marketingu.

Raport, czyli unikalna baza wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, ma na celu prezentację podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu e-mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów.

Całość raportu to aż 80 stron zawierających analizę 19 przetestowanych aplikacji pocztowych [programów desktopowych i aplikacji webowych]. Przy interpretacji wyników wzięto pod uwagę wpływ 4 najpopularniejszych rodzin przeglądarek internetowych na sposób prezentacji szablonów mailingowych. W ramach badań nad technologią CSS wykonaliśmy szereg testów opartych na specjalnie przygotowanych szablonach e-mailingowych, które dostarczyły informacji na temat interpretacji właściwości CSS w poszczególnych narzędziach.

Specjaliści z FreshMaila przygotowali także „przepis” na idealny, jak i przykładowy mailing. Czyli jak przygotować kreację tak, aby nie było znaczących różnic w jej wyświetlaniu ze względu na aplikację lub przeglądarkę wykorzystywaną przez odbiorcę do sprawdzania poczty.

Pełna wersja raportu do pobrania: www.freshmail.pl/css

źródło: informacja prasowa