fot. pexels.com
Na potrzeby poradnika przeanalizowane zostały działania przeszło 200 firm – od jednoosobowych działalności gospodarczych, aż po uczelnie, które w swoich szeregach mają kilkadziesiąt tysięcy klientów.
Z poradnika można dowiedzieć się m.in. w jakich miesiącach najczęściej są wysyłane kampanie w branży edukacyjnej, jak reagują na nie odbiorcy, jakie są najczęściej stosowane narzędzia. A także inspiracje i podpowiedzi, jak stosować email marketing w branży edukacyjnej.
“Poradnik kierowany jest dla firm oraz instytucji zajmujących się działaniami edukacyjnymi. Sporo ciekawych i użytecznych informacji powinni uzyskać również organizatorzy kursów offline i online, a także uczelnie wyższe, które chcą skutecznie dotrzeć do młodych ludzi” – podkreślają twórcy dokumentu.
Poradnik “Jak stosować email marketing w branży edukacyjnej” można pobrać za darmo na stronie FreshMaila TUTAJ.
Powstały w 2008 roku FreshMail to usługa typu (SaaS) pozwalająca na kompleksową obsługę działań z zakresu email marketingu, umożliwiając wysyłkę newsletterów, mailingów i autoresponderów w prosty i intuicyjny sposób. Firma świadczy również usługi agencyjne, specjalizując się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii mailowych, doradztwie w zakresie strategii, kreacji, a także analizie efektów kampanii mailingowych.