Rozwiązanie Indoorway wpisuje się w rynek RTLS (ang. Real-Time Location Systems), czyli rozwiązań pozwalających na lokalizację obiektów w czasie rzeczywistym, szczególnie w przestrzeniach wewnątrzbudynkowych. Rynek ten obejmuje szerokie spektrum technologii (RFID, W-Fi, UWB, czy Bluetooth) oraz zastosowań, m.in. w służbie zdrowia, produkcji, handlu, edukacji, a nawet sporcie. Całkowita wartość rynku RTLS szacowana była w 2018 r. na ok. 3,2 mld USD. Do roku 2023 oczekuje się wzrostu powyższego rynku w tempie 22,5% rocznie, tj. do wartości 8,8 mld USD.
– Spółka w ubiegłym roku skupiła się na sprzedaży do firm produkcyjnych i był to strzał w dziesiątkę. Nasze rozwiązanie jest dopasowane do wysokich wymagań stawianych przez firmy z tego sektora, pomagając im zmniejszać koszty operacyjne oraz poprawiać wykorzystanie zasobów. W rezultacie w dość krótkim czasie udało się pozyskać takich klientów jak Michelin, Whirlpool czy GKN Driveline. Obecny kryzys jest dla nas dodatkową szansą, ponieważ firmy rezygnują z dużych inwestycji skupiając się na poprawianiu istniejących procesów i efektywniejszym wykorzystaniu dostępnych zasobów – komentuje Adam Komarnicki, CEO Indoorway.
2 miliony złotych zostaną przeznaczone na dalszy rozwój spółki, w szczególności zintensyfikowanie działań marketingowo-sprzedażowych oraz produkcję urządzeń pomiarowych na potrzeby planowanych wdrożeń.