pierwszy numer dostępnego wyłącznie na tablety miesięcznika. Wydawcą tytułu jest iGol.pl.
„Futbolmag” to nowy magazyn dla sympatyków piłki nożnej. Właśnie ukazał się pierwszy numer dostępnego wyłącznie na tablety miesięcznika. Wydawcą tytułu jest iGol.pl.
Magazyn dostępny jest na urządzenia marki Apple. Kibice mogą pobrać miesięcznik z poziomu AppStore. Pierwszy, lutowy numer jest darmowy, następne kosztować będą 0,79 euro. W magazynie znajdziemy autorskie materiały publicystyczne, unikatowe wywiady i reportaże. Co miesiąc czytelnicy otrzymają sporą dawkę informacji dotyczących polskiej piłki, ale także najsilniejszych lig zagranicznych jak angielska Premier League czy hiszpańska La Liga. Nie zabraknie tematów, które nie zawsze trafiają na czołówki serwisów sportowych, ale są ciekawe, a czasem nawet kontrowersyjne. – Chcemy zaoferować zupełnie nowy produkt dla kibiców piłkarskich. Wierzymy, że rynek tabletów będzie się dynamicznie rozwijał i stanowi przyszłość prasy, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić miesięcznik „Futbolmag” właśnie w takiej formie – mówi Wojciech Kocjan, redaktor naczelny.
Magazyn jest składany i wydawany za pomocą popularnej aplikacji PressPad. – Ogromnie się cieszymy, że kolejni wydawcy korzystają z naszego systemu, zwłaszcza gdy magazyn prezentuje się tak okazale jak „Futbolmag” i czyta się go tak dobrze – mówi Marcin Klimek, CEO PressPad. W pierwszym numerze znajdziemy m.in. wywiad z Robertem Lewandowskim, a także obszerne materiały związane ze szkoleniem i wyszukiwaniem młodych talentów oraz kibicowaniem. Za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku czytelnicy mogą wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest Tango 12 – oficjalna piłka Euro 2012.
Wydawcą magazynu jest iGol.pl – wortal piłkarski, istniejący na rynku medialnym nieprzerwanie od 2001 roku.
źródło: informacja prasowa