Fuzja ta nie tylko wzmacnia ofertę SALESmanago, ale także rozszerza jej zasięg geograficzny na kluczowe rynki, w tym:
- kraje nordyckie
- Wielka Brytania
- Benelux
- Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa
Dzięki połączeniu narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą SALESmanago, nowa oferta obejmuje ponad 3000 klientów oraz umożliwia personalizację, precyzyjną identyfikację i segmentację potencjalnych klientów.
– W obliczu rosnącej fragmentacji rynku martech, dostarczamy średniej wielkości firmom e-commerce kompleksowe, a jednocześnie proste w użyciu narzędzie. Łącząc siły z Leadoo, tworzymy platformę, która nie tylko zwiększa sprzedaż, ale fundamentalnie zmienia sposób, w jaki marki budują relacje ze swoimi klientami – podkreśla Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
– Połączenie z SALESmanago to naturalna decyzja biznesowa. Wspólnie możemy zaoferować klientom znacznie większe możliwości rozwoju i lepsze wyniki ich działań marketingowych – dodaje Fredrik Rönnlund, dyrektor generalny Leadoo.
Ravi Sharma z Perwyn podkreśla, że „ta inwestycja to dopiero początek. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne strategiczne partnerstwa, które umocnią pozycję SALESmanago jako wiodącej platformy CEP w Europie.”