Fuzja SALESmanago i Leadoo: europejski rynek e-commerce w ogniu

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Fuzja SALESmanago i Leadoo: europejski rynek e-commerce w ogniu

Udostępnij:

Krakowska firma technologiczna SALESmanago ogłosiła przejęcie fińskiej platformy konwersji Leadoo.

Fuzja ta nie tylko wzmacnia ofertę SALESmanago, ale także rozszerza jej zasięg geograficzny na kluczowe rynki, w tym:

  • kraje nordyckie
  • Wielka Brytania
  • Benelux
  • Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa

Dzięki połączeniu narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą SALESmanago, nowa oferta obejmuje ponad 3000 klientów oraz umożliwia personalizację, precyzyjną identyfikację i segmentację potencjalnych klientów.

– W obliczu rosnącej fragmentacji rynku martech, dostarczamy średniej wielkości firmom e-commerce kompleksowe, a jednocześnie proste w użyciu narzędzie. Łącząc siły z Leadoo, tworzymy platformę, która nie tylko zwiększa sprzedaż, ale fundamentalnie zmienia sposób, w jaki marki budują relacje ze swoimi klientami – podkreśla Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.

– Połączenie z SALESmanago to naturalna decyzja biznesowa. Wspólnie możemy zaoferować klientom znacznie większe możliwości rozwoju i lepsze wyniki ich działań marketingowych – dodaje Fredrik Rönnlund, dyrektor generalny Leadoo.

Ravi Sharma z Perwyn podkreśla, że „ta inwestycja to dopiero początek. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne strategiczne partnerstwa, które umocnią pozycję SALESmanago jako wiodącej platformy CEP w Europie.”

Czytaj także: