GameTrade.pl otworzy sklep stacjonarny z grami

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Kilka godzin temu wystartował sklep online dla Graczy. Od lutego w Warszawie będzie działać również pierwszy sklep stacjonarny spod szyldu GameTrade. Można będzie w nim dokonać zakupu, odebrać produkt zamówiony online, dokonać zamówienia online czy sprzedać swoje używane gry.

Kilka godzin temu wystartował sklep online dla Graczy. Od lutego w Warszawie będzie działać również pierwszy sklep stacjonarny spod szyldu GameTrade. Można będzie w nim dokonać zakupu, odebrać produkt zamówiony online, dokonać zamówienia online czy sprzedać swoje używane gry.

– W spółce GameTrade zmienił się akcjonariat (ze spółki wyszli Xevin Investments i IQ Partners), a na ich miejsce pojawił się nowy udziałowiec – mówi MamStartup Damian Legawiec, szef GameTrade.pl. Udziały w spółce kupił Marcin Mazur, dawny pracownik TVNu i dyrektor inwestycyjny funduszu Supernova Fund, a obecnie prowadzący kantor internetowy dla sektora B2B – Kantoris.pl. W związku z tą zmianą zespół obrał inną strategię działania niż obecną. Częścią niej jest właśnie otwarcie sklepów online i offline.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

W lutym w Warszawie na ul. Al. Jana Pawła II 61 lok. 228 zostanie otwarty pierwszym sklep stacjonarny spod szyldu warszawskiego startupu. Będziemy mogli w nim dokonać zakupu, odebrać zamówienie, dokonać zamówienia online czy sprzedać używane gry. Zespół nie zapomina jednak o działalności online i obiecuje, że większość czynności związanych z działalnością spółki, będzie można nadal wykonywać przy pomocy komputera. – Skup gier będzie także możliwy online (zwracamy koszty wysyłki gier do GameTrade) – tłumaczy Damian Legawiec, szef GameTrade.

Wczoraj GameTrade udostępnił użytkownikom sklep online, w którym znajdziemy ciekawe tytuły gier na większość platform. – Jako jedyni w Polsce pozwalamy Klientom na zakup najnowszych premier i zamówień przedpremierowych, nawet o połowę taniej jeśli Klient dostarczy nam swoje stare używane gry – przekonuje Damian Legawiec, szef GameTrade.pl. Dla graczy którzy często dokonują zakupów na platformie przygotowano pakiet GameTradePRO. Za 29,90zł na rok Klient otrzyma stały rabat 5% na gry nowe i 10% na gry używane.

Jak się dowiedzieliśmy spółka planuje również ograniczyć wyświetlanie reklam w serwisie. Mają nadal być wyświetlane, ale, jak zapewnia nasz rozmówca, ich obecność zostanie radykalnie zmniejszona, aby nie irytować użytkowników. Legawiec mówi też, że zmianie ulegnie sama tematyka reklam, na którą narzekali użytkownicy. – Ich tematyka będzie ograniczona tylko do gier, sprzętu dla Graczy i nowych tehcnologii – czyli będzie dotyczyć tematów, które interesują naszych odbiorców – przekonuje Damian Legawiec.

Pierwszą wersję Gametrade.pl Damian Legawiec stworzył samodzielnie w 2009 roku. W transformacji z serwisu w biznes pomógł mu znajomy, Michał Faber. Początkowy model biznesowy tego startupu opierał się na dobrowolnych opłatach od graczy oraz zysków z wyświetlania reklam. Projekt na początku dofinansowały dwa podmioty: fundusz Xevin Investments oraz inkubator InQbe. Obie instytucje nie posiadają już udziałów w spółce Gametrade.