Rozpoczął się nabór zgłoszeń do drugiej edycji Startup Fest 2011 – do połowy września założyciele startupów mogą zgłaszać swój udział w festiwalu organizowanym przez Gazeta.pl. Twórcy najciekawszych projektów internetowych zaproszeni zostaną na Startup Fest, podczas którego zaprezentują swoje pomysły mentorom i publiczności. Nagrodą główną w konkursie jest 50 tys. złotych oraz kampania reklamowa w serwisach grupy Gazeta.pl.
Podczas festiwalu założyciele startupów zaprezentują oraz skonsultują swoje projekty z gronem mentorów, składającym się z przedstawicieli branży internetowej, będą również uczestniczyć w specjalnych warsztatach z retoryki oraz sztuki wystąpień publicznych. Drugiego dnia festiwalu mentorzy, pełniący także rolę jurorów konkursu, wyłonią zwycięski startup. Jego twórcy otrzymają 50 tys. zł na realizację i rozwój projektu oraz kampanię reklamową w serwisach grupy Gazeta.pl o wartości 100 tys. zł. Fundatorem nagrody jest Agora.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do połowy września br. Lista finałowych startupów, których autorzy zostaną zaproszeni do prezentacji swoich projektów przed jury, opublikowana zostanie 30 września br. Druga edycja Startup Fest odbędzie się w dniach 13 – 14 października br. w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie. Dodatkowe informacje dotyczące Startup Fest 2011 dostępne są na oficjalnej stronie festiwalu: startupfest.pl.
Partnerem honorowym drugiej edycji Startup Fest jest Ministerstwo Gospodarki, partnerem wydarzenia – AdTaily, a serwis Wyborcza.biz zapewnia wsparcie merytoryczne konkursu.
W finale pierwszej edycji Startup Fest wzięło udział 20 projektów, wybranych spośród 250 nadesłanych zgłoszeń. Zwycięzcą został Mind the kids! – interaktywne aplikacje-książki do nauki rysowania dla dzieci, działające na urządzeniach mobilnych Apple.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie Startup Fest. Media zainteresowane udziałem w prezentacjach w ramach Startup Fest prosimy o zgłoszenia na adres: [email protected].
źródło: informacja prasowa