Gazeta.pl zaprasza na Rewolucję w Komunikacji – „Jakość w reklamie interaktywnej”

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

19 kwietnia br. odbędzie się XVII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” poświęcone reklamie interaktywnej. Spotkanie „Jakość w reklamie interaktywnej”, organizowane przez Gazeta.pl oraz sieć Business Ad Network, odbędzie się w siedzibie Agory w Warszawie.

19 kwietnia br. odbędzie się XVII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” poświęcone reklamie interaktywnej. Spotkanie „Jakość w reklamie interaktywnej”, organizowane przez Gazeta.pl oraz sieć Business Ad Network, odbędzie się w siedzibie Agory w Warszawie.

Prelegenci omówią tematy związane m.in. z planowaniem strategii mediowych i przyszłością reklamy banerowej, przeanalizują najważniejsze kwestie dotyczące reklamy wizerunkowej, a także zaprezentują nowe formaty i formy reklamowe. W spotkaniu udział wezmą: Bartosz Wysocki (Gazeta.pl), Anna Sakowicz (Mindshare), Artur Gortych (Artegence), Olgierd Cygan (Digital One), Piotr Kowalczyk (IAB Polska) oraz Andrzej Purchla (MediaMind). Spotkanie poprowadzi Michał Kreczmar (Gazeta.pl).

Seminarium rozpocznie się o godz. 10:00, w siedzibie Gazeta.pl, przy ul. Czerskiej 8/10, w Warszawie. Wstęp na konferencję jest wolny. Zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniu zapraszamy do rejestracji: [email protected].

Więcej informacji na temat cyklu „Rewolucje w komunikacji” można znaleźć na oficjalnej stronie projektu: www.rewolucjawkomunikacji.pl

źródło: informacja prasowa