GenZ bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Druga edycja Business Market rusza w Warszawie 21 kwietnia

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

GenZ bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Druga edycja Business Market rusza w Warszawie 21 kwietnia

Udostępnij:

Dzisiaj młodzi ludzie wchodzą do biznesu bez kompleksów i ze świetnymi pomysłami na nowoczesne usługi i produkty. Co nie oznacza jednak, że przyszli przedsiębiorcy nie potrzebują wsparcia na początku swojej działalności gospodarczej. O tym, jak pomagać młodej przedsiębiorczości w Polsce będziemy rozmawiać podczas Business Market 2022 już 21 kwietnia br. w nowoczesnych przestrzeniach E-spotu w warszawskiej Elektrowni Powiśle.

Rzeczywistość wokół nas zaskakuje i nieustająco się zmienia. Pandemia, kolejne niespodziewane wydarzenia powodują jednak, że niezauważalnie, przekroczyliśmy tipping point (punkt zwrotny). Wszystko przemawia za tym, że dziś nie ma już powrotu do starego porządku biznesowego. Młode pokolenie wchodzi w świat biznesu w niełatwym czasie, ale jednocześnie stoi przed nim ogromne szanse na rozpoczęcie innowacyjnych przedsięwzięć. Podczas konferencji pokażemy, jak dostosować praktyki zarządzania do nowych realiów i jak działać mimo dużej niepewności. Młodzi przedsiębiorcy podzielą się doświadczeniem i wiedzą tych właścicieli młodego pokolenia, którzy realizują z powodzeniem swoje plany, a ich firmy rosną i zdobywają kolejnych klientów. Będziemy rozmawiać o aktualnych wyzwaniach związanych z trudną sytuacją gospodarczą oraz z kryzysem uchodźczym.

Jest to wydarzenie dedykowane wszystkim aktywnym w biznesie, szczególnie młodym, rozpoczynającym lub planującym rozpoczęcie działalności biznesowej. Młodzi przedsiębiorcy są głównymi prelegentami i uczestnikami.

Już 21 kwietnia 2022 w formule hybrydowej odbędzie się II edycja konferencji Business Market. Uczestnicy zapoznają się z dobrymi praktykami w biznesie, a w trakcie części networkingowej będą mieli szansę zadać pytania ekspertom i nawiązać interesujące relacje biznesowe. Poruszymy najważniejsze obszary biznesu – marketing, sprzedaż, finanse, strategię, rozwój i przywództwo. Tematem przewodnim konferencji to „Jak budować biznes elastyczny – odporny na zmiany i turbulencje”.

– W ostatnich tygodniach jeszcze mocniej poczuliśmy jak ważne jest działanie razem… Trudne okoliczności wyzwalają w nas niesamowitą energię do działania, pomagania. Robimy to spontanicznie, czasem całkiem prywatnie, a czasem pociągając za sobą całe organizacje i zespoły. Czas turbulencji to także czas niezwykłej inwencji. Przedsiębiorcy reagują szybko, wychodzą naprzeciw potrzebom, tworzą się nowe inicjatywy, produkty i usługi. Biznes musi dalej funkcjonować aby pomagać, a przedsiębiorcy zwinnie reagować na zmienne warunki. Podczas konferencji będziemy wymieniać się doświadczeniami i wiedzą, poznamy historie biznesów, które powstały na bazie pasji i mocnych wartości – wierzymy, że będą one inspiracją do działania, pokonywania trudności i realizowania marzeń – mówi Anna Bichta, Prezes Fundacji Think, organizator konferencji Business Market.

Agendę wydarzenia wypełniają praktycy biznesu i eksperci z wieloletnim doświadczeniem. Na scenie konferencji pojawią się m.in. laureaci licznych rankingów doceniających młode biznesy, m.in. Urszula Ośmiałowska i Anna Bieluń z Ministerstwa Dobrego Mydła, Piotr Wawrysiuk z PsiBufet. Zaprosiliśmy także znanych i lubianych przez młodą publiczność ekspertów: Piotra Baczyńskiego, Tomasza Palaka, Annę Ledwoń-Blachę, Michała Pykę czy Nadię Harris. Porozmawiamy o tym, jak budować zespół doskonały i jak z nim pracować zdalnie, w jakim kierunku zmierza e-commerce i nowoczesne technologie, jak budować markę oraz jak robić biznes w internecie bez armii prawników.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think!, która od 2007 roku skutecznie wspiera wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych XXI wieku. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspierają nas eksperci Citi Handlowy, Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga oraz partnerzy wspierający m.in.: AEDMAX, Dobrzeonline, Edubroker, BeAbout, Inwedo, Samorząd Studentów Wydziału Zarządzania UW, wydawnictwo Onepress. Mam Startup, BRIEF, Marketer +, MyCompany objęły wydarzenie Patronatem Mediowym.

Bezpłatne wejściówki można pobrać na stronie wydarzenia: https://www.businessmarket.com.pl/

W agendzie m.in.:

  • TRANSFORMACJA BIZNESU PRZYSPIESZA. JAKIE TRENDY TECHNOLOGICZNE ZDECYDUJĄ O POWODZENIU TWOJEGO BIZNESU. PIOTR BACZYŃSKI ZAŁOŻYCIEL I CEO IMMERSION VR
  • PRZYSPIESZENIE W E-COMMERCE. O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ PLANUJĄC BIZNES JUTRA.MICHAŁ PYKA, WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I WICEPREZES AEDMAX
  • BUDOWANIE STRATEGII MARKI W INTERNECIE. ANNA LEDWOŃ-BLACHA, Cofounder More Bananas
  • JAK NIE POTKNĄĆ SIĘ O PRAWO ROBIĄC BIZNES W INTERNECIE? TOMASZ PALAK, Radca prawny i bloger
  • PANEL DYSKUSYJNY: Biznes w zmianie – wyzwania i możliwości
  • PANEL DYSKUSYJNY: Siła MENTORINGU – co może zmienić w Twoim życiu mentor?
  • PANEL DYSKUSYJNY: BIZNES TO LUDZIE – Praktycznie o współpracy ponad granicami. Budowanie wielonarodowych zespołów.

Poznaj całą agendę na stronie: https://www.businessmarket.com.pl/

 

Artykuł powstał we współpracy z Business Market