Getty Images inwestuje 16 mln dolarów w partnerstwo z Promo.com

Dodane: 25.05.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

Promo.com, platforma do tworzenia video dla firm – ogłosiła, że Getty Images zainwestowało 16 milionów dolarów w akcje serii B opierając się na istniejącym partnerstwie strategicznym z Promo.com.
Pozyskane finansowanie obejmuje również finansowanie dłużne z Mizrahi Tefahot Bank (UMTB-Tech). W transakcje zaangażowany był także dotychczasowy inwestor Benson Oak. Promo.com wspiera firmy online w tworzeniu treści wideo, które są obecnie wykorzystywane przez 86% firm jako narzędzia marketingowe.

Wspomniana transakcja wspiera rozwój Promo.com jako kompleksowej platformy do tworzenia treści wideo obejmującej: koncepcję, tworzenie, publikację oraz działania analityczne. Firma wykorzysta wspomniane wsparcie finansowe, aby przyśpieszyć swoją globalną ekspansję oraz rozwinąć nowe narzędzia do tworzenia treści i analizy danych, także w środowisku mobilnym. Szersze, strategiczne partnerstwo między firmami stwarza 2,5 milionom klientom biznesowym Promo.com dostęp do ponad 100 milionów klipów wideo i obrazów, na bazie których mogą oni tworzyć unikalne treści cyfrowe.

Promo.com planuje zwiększenie swoich działań wizerunkowych oraz rekrutacyjnych w Polsce, aby wzmocnić swoją obecność na rynku pracy w obszarze technologii. Już teraz firma poszukuje specjalistów i ekspertów IT, którzy chcą mieć wpływ zarówno na rozwój samej platformy, jak i nowych produktów dla klientów na całym świecie.

W wyniku transakcji Promo.com zyskuje kolejnego akcjonariusza. Dotychczasowym był Benson Oak – wiodący fundusz venture, specjalizujący się w e-commerce oraz w tzw. „Ekonomii Pasji”. W rozwój Promo.com dotychczas zainwestował on 12 milionów dolarów.

Nowe partnerstwo strategiczne to kolejny, ważny krok biznesowy dla firmy Promo.com, która ma już swoje spore osiągnięcia. Jej aplikacja wideo dla Shopify stała się najpopularniejszą aplikacją wideo na rynku, a nowe umowy podpisane z Automattic umożliwią firmie tworzenie aplikacji wideo dla WordPress i WooCommerce.

Tom More, CEO Promo.com podkreśla: – Uruchomiliśmy Promo.com, aby pomóc firmom rozwijać się w Internecie, udostępniając jakościowe treści i narzędzia marketingowe w przystępnej cenie. Ta nowa faza naszego partnerstwa pozwoli naszej społeczności użytkowników promować się w jeszcze bardziej kreatywny sposób, wykorzystując możliwości i szeroki zakres treści GettyImages i iStock. Z niecierpliwością czekam na efekty tego, co zrobią nasi klienci z dodaną treścią, którą teraz mają na wyciągnięcie ręki, jak i nowymi narzędziami do tworzenia, o które uzupełnimy naszą platformę!

Craig Peters, CEO GettyImages dodaje: – Wideo staje się coraz istotniejsze dla firmy właściwie każdej wielkości, a zespół Promo.com umożliwia małym firmom łatwe tworzenie filmów, które wspierają ich rozwój. Ułatwienie komunikacji wizualnej jest wspólnym celem, dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę.

Robert Cohen, Managing Partner Benson Oak zaznacza: – Inwestujemy w platformę Promo.com od momentu jej uruchomienia. Oznacza to, że jesteśmy świadkami niesamowitej kreatywności Toma More’a i całego zespołu Promo.com, którzy stworzyli nową branżę, aby ułatwić małym i średnim firmom promowanie się za pomocą wideo. Biorąc pod uwagę spodziewany ogromny wzrost e-commerce i tzw. „Ekonomii Pasji” jesteśmy przekonani, że Promo.com będzie liderem nowej fali izraelskich startupów, takich jak Wix i Fiverr obsługujących globalnie małe i średnie firmy.

 

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem