Cała runda została przeprowadzona przez PeakSpan Capital, z udziałem dotychczasowych inwestorów: PeakSpan Capital i Arbejdernes Landsbank.
Casper Henningsen, współzałożyciel i dyrektor generalny GetWhy, podkreśla, że tradycyjne metody badań rynkowych są przestarzałe, powolne i kosztowne. Według niego, nie odpowiadają one na potrzeby współczesnych przedsiębiorstw w zakresie tworzenia produktów i nawiązywania kontaktu z klientami. Zauważa, że ta rozbieżność stwarza GetWhy wyjątkową okazję do przedefiniowania całej branży analiz konsumenckich.
Analiza konsumencka oparta na AI
Phil Dur, współzałożyciel i partner zarządzający w PeakSpan Capital, wyraził silną wiarę w przyszłość analiz konsumenckich opartych na sztucznej inteligencji. Podkreśla potencjał AI do znaczącej zmiany sposobu funkcjonowania marek B2C i B2B na całym świecie, a GetWhy, zdaniem Dura, przewodzi tej transformacji. Wśród partnerów firmy można wymienić Heineken, Nestlé, The Coca-Cola Company, Adidas, MARS, eBay i Unilever.
Ekspansja na rynek amerykański
W ramach strategii rozwoju i umacniania pozycji na największym rynku konsumenckim świata, GetWhy planuje otwarcie biura w Stanach Zjednoczonych w 2025 roku. Jak komentuje Casper Henningsen, jest to naturalny i konieczny krok dla firmy, ponieważ około 60% jej przychodów pochodzi ze Stanów Zjednoczonych.