GG potwierdza swoją moc

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Marka GG zajęła 1. miejsce w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 przeprowadzonym przez dziennik „Rzeczpospolita” w ogólnej kategorii „Usługi”, detronizując potentatów z tradycyjnych sektorów. 1. miejsce, w kategorii „Handel” zajął serwis Allegro.pl, który podobnie jak GG, należy do koncernu

Marka GG zajęła 1. miejsce w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 przeprowadzonym przez dziennik „Rzeczpospolita” w ogólnej kategorii „Usługi”, detronizując potentatów z tradycyjnych sektorów. 1. miejsce, w kategorii „Handel” zajął serwis Allegro.pl, który podobnie jak GG, należy do koncernu Naspers Ltd. Wczoraj wieczorem ogłoszono w Warszawie wyniki corocznego rankingu.

Obok GG, pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęli także: E. Wedel, Winiary, Tymbark, Tyskie, Apart, Reserved, Ziaja, TVN, Plus i PKO BP.

GG okazało się być mocniejszą marką, niż Gruper.pl, NK.pl, Pracuj.pl, o2.pl, Lotto, Poczta Polska i LOT. W ubiegłym roku GG zajęło 2. miejsce.

Mijający rok to czas dynamicznych i ważnych zmian w rozwoju GG, czołowej polskiej marki internetowej: od rebrandingu marki, przez kompletną zmianę komunikatora po nowe projekty i zmiany organizacyjne.

Jednym z najważniejszych wydarzeń zarówno w 2012, jak i na przestrzeni ostatnich dwóch lat w historii GG, było uruchomienie nowej platformy komunikacyjnej GG – http://www.gg.pl/info/ Filozofią nowego GG jest jego dostępność w 3 środowiskach: na komputerze, w przeglądarce i w telefonie. Integracja tych trzech obszarów pozwala na swobodne kontynuowanie rozmów i gier przez GG, niezależnie od tego, czy rozpoczęliśmy je na komputerze i chcemy prowadzić dalej na przykład w smartfonie jadąc autobusem. W sierpniu 2012 aplikacja mobilna GG na telefony z systemem Android znalazła się na 1. miejscu w Google Play w kategorii „Najlepsze bezpłatne”. GG wyprzedziło wtedy Facebook, Gmail, YouTube, Skype czy Angry Birds.

Rok 2012 to również zmiany organizacyjne, dzięki którym możliwa jest efektywna współpraca GG Network S.A. z Grupą Allegro w tej samej grupie Naspers. W ramach tych zmian, utworzono wspólne Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG.

źródło: informacja prasowa