Platforma umożliwia właścicielom studia i siłowni dostarczanie treści i zarządzanie rezerwacjami, członkostwem, płatnościami, planowaniem, generowaniem leadów, sprzedażą i utrzymaniem. Jest dostępna w 48 krajach na całym świecie.
Dzięki nowej platformie i finansowaniu, firmy z branży fitness będą mogły nadal działać zdalnie i udostępniać klientom treningi fitness online podczas panującej epidemii.
– COVID-19 zmienił branżę fitness. Wiele siłowni zaczęło oferować wirtualne treningi z dnia na dzień. Konsumenci nauczyli się, jak korzystać z zajęć fitness w sposób cyfrowy i zaczynają czuć się z tym komfortowo. Firmy szybko się przystosowują, a te, które przyjmują nowe narzędzia, przetrwają teraz i będą mogły dodać nowe źródła przychodów w przyszłości – powiedział Conor O’Loughlin, CEO Glofox.
Treningi online po epidemii
Po kryzysie lokalne przedsiębiorstwa, które zainwestują w obecność online, będą przyciągać więcej klientów.
– Ciągła innowacyjność Glofoxu dostarcza nowych sposobów na przyjęcie przez siłownie modeli online, które są potrzebne firmom, aby mogły rozwijać się w tych trudnych czasach i pomagać swoim klientom zachować dobrą kondycję. Podkreśla to kluczową rolę odgrywaną przez firmy technologiczne na wczesnym etapie rozwoju w łagodzeniu ekonomicznego i społecznego wpływu COVID-19. W czasach, gdy jesteśmy ograniczeni do naszych domów, bardziej niż kiedykolwiek ważne jest wspieranie konsumentów, aby mogli ćwiczyć i zachować zdrowie – skomentował Marieke Christmann z Octopus Ventures.
Wirtualne Imprezy Biegowe
Również w Polsce sport online staje się bardzo popularny. Nasz rodzimy startup Activy stworzył wirtualny odpowiednik Imprez Biegowych. W tę majówkę odbędą się pierwsze zawody biegowe online. Biegi Online to rozwiązanie idealne na obecne czasy, dzięki aplikacji mobilnej i społeczności, biegacze utrzymają motywację i sprawdzą swoją formę pomimo odwołanych biegów ulicznych. Każdy zakupiony pakiet startowy to również wsparcie dla Fundacji Siepomaga.