Biorąc pod uwagę utrzymującą się niepewność dotyczącą COVID-19, Glovo już wcześniej zrezygnowało z konieczności zostawiania podpisu przez klientów u dostawcy. Firma uważa, że te praktyki przyczynią się do zmniejszenia kontaktu między zamawiającym a kurierem, sprawiając, że dostawa staje się bezpieczniejszą dla obu stron.
Glovo zaleca również, aby partnerzy aplikacji przestrzegali zasad higieny, takich jak dezynfekcja toreb przed przekazaniem ich kurierom, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia. Jak do tej pory, aplikacja nadal będzie współpracować z lokalnymi biznesami i restauracjami, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie sektora, tak aby mógł on zaspokoić potrzeby wszystkich grup.
Glovo dzieli się oficjalnymi zaleceniami zarówno z kurierami, jak i partnerami we wszystkich miastach, w których działa. Firma przypomina wszystkim swoim pracownikom i współpracownikom, aby wszelkie oznaki choroby traktowali poważnie i w razie potrzeby zwrócili się o pomoc medyczną.