Glovo zostawi paczkę przed drzwiami. Wszystko przez koronawirusa

Dodane: 17.03.2020

Informacja prasowa

Udostępnij:

W związku z epidemią koronawirusa Glovo wdraża procedurę „bezdotykowej dostawy”. W efekcie klienci spółki będą mogli odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi, bez kontaktu z kurierem.
Biorąc pod uwagę utrzymującą się niepewność dotyczącą COVID-19, Glovo już wcześniej zrezygnowało z konieczności zostawiania podpisu przez klientów u dostawcy. Firma uważa, że te praktyki przyczynią się do zmniejszenia kontaktu między zamawiającym a kurierem, sprawiając, że dostawa staje się bezpieczniejszą dla obu stron.

Glovo zaleca również, aby partnerzy aplikacji przestrzegali zasad higieny, takich jak dezynfekcja toreb przed przekazaniem ich kurierom, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia. Jak do tej pory, aplikacja nadal będzie współpracować z lokalnymi biznesami i restauracjami, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie sektora, tak aby mógł on zaspokoić potrzeby wszystkich grup.

Glovo dzieli się oficjalnymi zaleceniami zarówno z kurierami, jak i partnerami we wszystkich miastach, w których działa. Firma przypomina wszystkim swoim pracownikom i współpracownikom, aby wszelkie oznaki choroby traktowali poważnie i w razie potrzeby zwrócili się o pomoc medyczną.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem