Od 1 kwietnia 2013 roku bebzol.com zasili grono serwisów rozrywkowych Goldbach Audience. W ostatnim okresie serwis był związany z siecią Evolution Media Net, z którą postanowił się rozstać po 6 miesiącach współpracy.
Bebzol.com jest witryną korzystającą z kontentu tworzonego przez użytkowników. Internauci umieszczają na platformie zabawne grafiki, zdjęcia opatrzone tekstami czy nagrania wideo, wszystko w myśl dewizy serwisu „bebzol – just for fun”. Witryna umożliwia użytkownikom przeglądanie i ocenianie zamieszczonych materiałów.
Współtworzenie treści przez internautów (UGC) jest naturalną konsekwencją rozwoju Internetu. Bebzol.com odpowiada na potrzeby użytkowników, którzy chcą się dzielić swoimi spostrzeżeniami, pomysłami i twórczością w sieci. Możliwość kierowania przekazów reklamowych do takiej grupy złożonej z najbardziej aktywnych i zaangażowanych internautów niewątpliwie stanowi dla reklamodawców dużą wartość – mówi Konrad Sierzputowski, bebzol.com.
Reklamodawcy zainteresowani możliwościami bebzol.com, mogą emitować swoje przekazy posługując się standardowymi formatami, umiejscowionymi w górnej części witryny lub w jej prawym panelu. Mogą również korzystać z emisji form graficznych, wyświetlanych pomiędzy kolejnymi treściami zamieszczonymi w serwisie.
Budowa serwisu bebzol.com pozwala na skuteczne promowanie produktów za pomocą boksów śródtekstowych. Nie przysłaniają one użytkownikom oglądanych treści i w sposób naturalny komponują się z kontentem umieszonym na witrynie. Przekazy reklamowe emitowane w ten sposób są bardzo dobrze widoczne – podkreśla Marcin Rupiński, Site Relations Director, Goldbach Audience.
Zasięg witryny to ponad 518 tys RU i ok. 10,2 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2013.01).
źródło: informacja prasowa