Goldbach Audience rozwija współpracę z grupą Polska Dawka Rozrywki. Dzięki podpisanej umowie do sieci przystąpiło pięć serwisów grupy.
Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl są oparte na kontencie tworzonym przez internautów oraz na treściach generowanych przez same witryny. Każda ze stron umożliwia oglądanie, komentowanie i dodawanie grafik czy prostych materiałów poradnikowych.
Serwisy, o których mowa zostały przejęte przez Goldbach Audience od sieci Evolution Media Net. Tym samym Goldbach Audience ma w swoim portfolio prawie wszystkie witryny Polskiej Dawki Rozrywki.
Przyłączone strony są najchętniej odwiedzane przez użytkowników w wieku 20-44 l., korzystających z internetu codziennie lub prawie codziennie i mających długi staż w poruszaniu się po sieci. Jest to grupa chętnie dzieląca się swoimi opiniami i spostrzeżeniami z innymi.
Reklamodawcy chcący dotrzeć do wspomnianych użytkowników mają sposobność korzystania zarówno z form płaskich jak i tych, ukazujących się na warstwie konkretnego serwisu. Dodatkowo witryny umożliwiają przeprowadzanie kampanii wideo. Warto podkreślić, że wymienione serwisy posiadają duże bazy mailingowe. Serwisy grupy znajdujące się w portfolio Goldbach Audience mają potencjał ok. 2 482 000 kont.
Witryny z grupy Polska Dawka Rozrywki są platformami, na których internauci mogą wymieniać się swoimi obserwacjami, pomysłami, inspiracjami. Pozwalają użytkownikom wyrażać siebie i po prostu bawić się. Jestem przekonany, że dobry nastrój, który wywołują treści publikowane na naszych serwisach, przekłada się na pozytywne emocje wobec reklam emitowanych w ich otoczeniu – mówi Hubert Wydrych, Prezes Zarządu wydawcy grupy PDR.
Polska Dawka Rozrywki to jedna z największych w Polsce grup internetowych portali rozrywkowych. Łączny zasięg witryn grupy, po podpisaniu przez nią współpracy strategicznej z SerialeOnline.pl i VideoAnyfiles.pl, ma wynieść ok. 39 mln odsłon i 4,5 mln UU (Google Analytics).
źródło: informacja prasowa