Od stycznia br. witryna eGospodarka.pl zasiliła portfolio Goldbach Audience. Jeden z największych polskich serwisów skierowanych do MSP ponownie wszedł w skład pakietu biznesowego sieci.
Goldbach Audience nawiązując współpracę z serwisem eGospodarka.pl realizuje nową koncepcję oferty reklamowej oraz rozwija jedną z nowych linii produktowych – Dedicated & Tailor Made. W ramach tego filaru Goldbach Audience oferuje wachlarz niestandardowych produktów komunikacyjnych on-line, tworzonych we współpracy z wybranymi ze względu na wysoką jakość treści i parametry mediowe, wydawcami.
Serwis eGospodarka.pl jest przeznaczony w szczególności dla osób zainteresowanych tematami małej i średniej przedsiębiorczości, rozwojem własnego biznesu i najświeższymi informacjami gospodarczymi. Witryna posiada szereg sekcji związanych z prowadzeniem firmy, finansami, podatkami, prawem. Oferuje również swoim użytkownikom treści o wysokiej jakości merytorycznej. Są to nie tylko artykuły, ale również fachowe analizy, komentarze i porady. Co ważne internauci mogą korzystać nie tylko z dobrze zredagowanych artykułów branżowych, ale również licznych narzędzi – kalkulatorów i formularzy.
Dzięki swojej strukturze i zasobom witryna eGospodarka.pl jest platformą wartościową zarówno dla internautów jak i dla reklamodawców. Tym ostatnim pozwala na prowadzenie szerokich działań reklamowych z wykorzystaniem mailingów, newsletterów, artykułów sponsorowanych czy kampanii banerowych. Oferuje także możliwość przeprowadzania akcji niestandardowych. Za każdym razem trafiając do pożądanej grupy użytkowników. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z tym podmiotem – mówi Marcin Rupiński, Site Relations Director, Goldbach Audience.
Witryna eGospodarka.pl poszerza pakiet biznesowy sieci Goldbach Audience. Zasięg serwisu to ponad 1,17 mln użytkowników i 9,2 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2012.11).
Jesteśmy dumni z tego, że eGospodarka.pl ponownie nam zaufała i powierzyła pieczę nad swoją powierzchnią reklamową. Zarządzanie potencjałem tej witryny jest dla nas ambitnym zadaniem. Chcemy w pełni zadowolić pod tym względem sam serwis, ale równie bardzo zależy nam na satysfakcji reklamodawców i użytkowników. Stawiamy sobie za cel serwowanie reklam najlepiej odpowiadających potrzebom klientów, a jednocześnie jak najlepiej dostosowanych do zainteresowań odbiorców – podkreśla Małgorzata Lakowska, Managing Director, Goldbach Audience.
W 2012 roku serwis znajdował się w ofercie sieci IDMnet. We wcześniejszych latach witryna współpracowała z ARBOinteractive (obecnie Goldbach Audience).
źródło: informacja prasowa