Za strategicznymi zmianami w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego. Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii.
– W dobie transformacji technologicznej Goldenline chce być blisko ludzi i organizacji. Nad nowym modelem biznesowym i naszą platformą rozwoju zawodowego pracowaliśmy intensywnie przez ostatnie trzy miesiące. Zmiany wprowadzamy krok po kroku. Chcemy wspierać naszych użytkowników nie tylko w poszukiwaniu miejsca pracy, które da im satysfakcję, ale też dbać o nich podczas całej aktywności zawodowej. Ułatwimy i skrócimy dotarcie do wszystkiego, czego na tej drodze potrzebują – tłumaczy Tadeusz Kuropatwiński, prezes zarządu Goldenline.
Usługi Goldenline są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy użytkowników i klientów. Nowa identyfikacja wizualna oddaje zmianę, która zachodzi w Goldenline.
Goldenline zaprosił do współpracy najlepszych ekspertów i organizacje, które pomogą zadbać o rozwój ludzi. Wspólnie z Udemy, Software Development Academy, Wojciechem Herrą oraz CodersLab będą tworzone wartościowe treści i kursy edukacyjne. Goldenline dostarczy też kandydatom rzetelnych danych poprzez udostępnianie informacji o widełkach płacowych oraz zweryfikowanych opinii o pracodawcach. Obecnie spółka posiada prawie 3 miliony użytkowników i ponad 80 tysięcy profili pracodawców.