Za zmianami kulturowymi i strategicznymi w Goldenline stoi zespół ekspertów i pasjonatów nowych technologii pod przewodnictwem nowego prezesa spółki, Tadeusza Kuropatwińskiego. Wykorzystanie cyfryzacji do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii, którymi kierują Wioleta Deptuła odpowiedzialna za wzmocnienie części e-commerce oraz Michał Gil zarządzający zespołem technologii. Za rozwój produktu odpowiada Honorata Fidos-Bodzan, za obsługę klienta Małgorzata Maciejewska, a za sprzedaż Magdalena Ostrowska. Rolę liderki obszaru administracji objęła Magdalena Zalewska, a finansami firmy zarządza Piotr Malinowski. Do firmy w charakterze doradcy wróciła także Renata Hendel, która wspomogła zespół Goldenline w kwestiach związanych z produktem oraz sprzedażą.
– Goldenline to jedna z pierwszych ważnych polskich platform internetowych. Cieszę się, że mogę współtworzyć kolejny rozdział jej życia z tak utalentowanym zespołem. Chcemy przede wszystkim być partnerem dla organizacji i ludzi w ich sukcesie zawodowym w erze cyfrowej. Usługi GoldenLine są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy naszych użytkowników i klientów – mówi Tadeusz Kuropatwiński, prezes GoldenLine.
Tadeusz Kuropatwiński został nowym prezesem GoldenLine w lipcu br. Ma ponad 10 lat doświadczenia w tworzeniu cyfrowych, międzynarodowych przedsięwzięć z obszaru fintech i e-commerce, które zdobywał w firmach, takich jak: Accenture, Naspers, XTB czy Billon. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także programu CEMS.