Goldenline został sprzedany

goldenline zostal sprzedany
Udostępnij:
HRlink przejmuje Goldenline i tworzy kompleksowe narzędzie wspierające firmy w poszukiwaniu kandydatów, ich rekrutacji i selekcji oraz onboardingu. Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink Sp. z o.o. objął funkcję prezesa Goldenline Sp. z o.o. i rozpoczął integrację struktur obu spółek w celu zbudowania wszechstronnej platformy HRTech. 

– Decyzja o przejęciu Goldenline wpisuje się długoterminową strategię rozwoju HRlink. Jednym z naszych celów jest zbudowanie kompleksowej platformy HRTech, oferowanej w subskrypcyjnym modelu Software as a Service. Synergia biznesowa i integracja produktów pozwolą na zaproponowanie klientom obu spółek unikalnej oferty w skali kraju i wszechstronnego wsparcia pracodawców w procesie rekrutacji – będzie to jedno z niewielu tak kompleksowych rozwiązań na rynku – tłumaczy Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink i Goldenline.

Aplikacja ATS (system elektronicznego wspomagania rekrutacji) stworzona przez HRlink oferuje swoim użytkownikom takie funkcjonalności, jak automatyczne publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych jednocześnie na kilkudziesięciu serwisach ogłoszeniowych, obsługę poleceń pracowniczych, zarządzanie projektami rekrutacyjnymi i bazą kandydatów oraz onboarding online zatrudnianych pracowników. Natomiast użytkownicy serwisu rozwoju zawodowego Goldenline.pl mogą skorzystać z m.in. narzędzi umożliwiających dotarcie do kandydatów i komunikację z nimi, w szczególności poprzez wyszukiwarkę kandydatów czy ogłoszenia rekrutacyjne.

Integracja obu platform pozwoli na stworzenie komplementarnego rozwiązania i zaoferowanie klientom wsparcia na każdym etapie procesu rekrutacyjnego - od pozyskania aplikacji kandydatów, poprzez selekcję najlepszych zgłoszeń do wdrożenia nowych pracowników do pracy w organizacji. Po zakończeniu procesu połączenia spółek klienci zyskają dostęp - z poziomu aplikacji HRlink.pl - do obszernej bazy profili z serwisu Goldenline.pl (ok. 2,9 mln profili) i mechanizmów umożliwiających sprawne dopasowanie zgłoszeń kandydatów do ofert pracodawców. Użytkownicy zintegrowanych platform będą mieli również możliwość skorzystania z rozwiązań wspierających budowanie marki pracodawcy - a wszystko to w ramach wspólnej oferty i na atrakcyjnych warunkach.

– Do największych wartości serwisu Goldenline, poza bardzo znanym brandem i dużą bazą klientów, należą oczywiście użytkownicy. Dlatego jednym z naszych priorytetów w trwającym właśnie procesie integracji HRlink i Goldenline jest ich zaangażowanie do regularnego odwiedzania serwisu i aktualizacji profili kandydatów, a także pozyskanie nowych użytkowników. Mamy już pomysły, jak to zrobić i ambitne cele w tym zakresie – dodaje Arkadiusz Kuchto.

Trwa stopniowa integracja procesów technologicznych, obsługi klienta oraz sprzedaży zmierzająca do stworzenia wspólnej oferty produktowej. Etapem tego procesu jest unowocześnienie i modernizacja kluczowych funkcjonalności Goldenline.pl oraz wyglądu serwisu.

Proces łączenia obu platform, który rozpoczęło podpisanie porozumienia pomiędzy spółkami w połowie września br., potrwa kilka miesięcy. Po jego zakończeniu Goldenline zostanie włączony w struktury HRlink.