Jak widać tańsze zakupy nie znudziły się nikomu, a w szczególności inwestorom, którzy w group buyingu widzą ogromny potencjał. Wczoraj największy dostawca kuponów cyfrowych otrzymał dofinansowanie w wysokości 30 milionów dolarów.
Coupons.com, zapowiedział dawniej walkę z największym portalem zakupów grupowych, Grouponem. Z dnia na dzień wydaje się być bliżej osiągnięcia celu. Jeden z najstarszych funduszy Venture Capital na świecie, Greylock Partners, pomoże zespołowi Coupons w międzynarodowej ekspansji, by jeszcze bardziej zbliżyć się do lidera zakupów grupowych. Skąd ten wzrost zainteresowania i zbiór nowych kuponów dla konsumentów? Zasługą coraz mniejszej ilości kuponów umieszczanych w prasie jest to, że wydawcy powoli zaczynają przekonywać się do Coupons.com – mówi Steven Boal, CEO Coupons Inc.
Startup z 13-letnim stażem otrzymał w czerwcu 200 milionów dolarów, o czym oczywiście pisaliśmy. W serwis zainwestowano łącznie 247 milionów dolarów, a jego wycena wynosi ponad miliard dolarów. Ciekawe czy i kiedy ta inwestycja się zwróci, skoro globalny lider – Groupon – ma problemy z rentownością.
źródło: venturebeat.com