Oferta promocyjna Groupon kierowana jest do osób pokrzywdzonych w wyniku bankructwa Alfa Star, które miały zarezerwowane wyjazdy w okresie 28.08.2015 – 31.10.2015. Firma pokryje 50% kosztów wakacji pierwszym 100 osobom, które do końca października zarezerwują wyjazd z oferty Groupon Travel. Kolejni poszkodowani mogą liczyć na 30% dofinansowania. Warunkiem przystąpienia do promocji jest potwierdzenie w Biurze Obsługi Klienta dokonanej rezerwacji w systemie, a następnie przedstawienie umowy potwierdzającej kupienie wycieczki z biura Alfa Star, która z racji bankructwa firmy nie odbyła się.
– Zdajemy sobie sprawę, że w zaistniałej sytuacji nie każda osoba poszkodowana może pozwolić sobie na kupno innej wycieczki. Dlatego chcemy zaoferować klientom upadłego biura możliwość wyjazdu w okazyjnej cenie. Całkowicie rezygnujemy ze swojego zarobku, a także dopłacimy do ofert, które wybiorą byli klienci touroperatora. Rozumiemy bowiem, jak ważne dla każdego z nas są dobrze spędzone wakacje po długim roku pracy i nauki. W Groupon Travel wierzymy, że każdy zasługuje na wypoczynek – komentuje Tomasz Wacławski, Dyrektor działu Travel, Groupon Polska.
Groupon przykłada wyjątkową uwagę do bezpieczeństwa transakcji. Poprzez autorski program „Bezpieczny Groupon” firma zapewnia swoim klientom ochronę przez cały okres ważności kuponu i aż do 2 miesięcy po zakończeniu jego ważności. Oferta ta umożliwia również klientom ustawową możliwość zwrotu kuponu do 14 dni od daty zakupu. W przeszłości w przypadku upadłości biura podróży, którego oferta była sprzedawana przez Groupon, firma natychmiast reagowała i zapewniała klientom zwrot pieniędzy z własnych środków. Zespołowi Groupon zależy bowiem na budowaniu marki na silnym fundamencie zaufania.
Jak wynika z wewnętrznych danych platformy zebranych od marca do lipca 2015 r., Groupon Travel Polska oferuje już ponad 800 wyjazdów dostępnych na stronie www lub przez aplikację mobilną, z czego blisko 61% ofert turystycznych to wycieczki krajowe. Globalnie Groupon wspiera przedsiębiorców już od ponad siedmiu lat i jest obecny w ponad 40 krajach z 48,6 milionami aktywnych klientów i z 850 milionami sprzedanych ofert. W Polsce firmie zaufało już ponad 9 milionów subskrybentów i 23 000 partnerów.
fot. pixabay.com